مدیر کل اموزش و پرورش استان زنجان عنوان کرد:

برنامه ملی شهاب از سال 1391 در مدارس زنجان آغاز شده است

زنجان(پانا)-مریم رشتچی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در مراسم افتتاحیه برنامه ملی شهاب گفت:طرح شهاب از سال 1391 در مدارس زنجان آغاز شده است.

کد مطلب: ۸۴۵۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد
برنامه ملی شهاب از سال 1391 در مدارس زنجان آغاز شده است

مریم رشتچی ظهر امروز در آیین افتتاحیه دوره آموزشی تامین مدرسان استانی برنامه ملی شهاب در زنجان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر لزوم شناسایی استعدادهای برتر اظهار کرد: این مهم در بستر مدارس امکان‌پذیر می‌شود.

مریم رشتچی با اشاره به ویژگی‌های طرح ملی شهاب اضافه کرد: در این طرح در بستر مدارس عادی زمینه شناسایی استعدادهای دانش‌آموزان را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه شناسایی استعدادها در بستر مدارس ضروری است؛ بیان کرد: می‌توان با شناسایی استعدادها انتخاب درستی برای آینده آنان داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره از سال ۱۳۹۱ طرح شهاب در مدارس یکی از نواحی آموزشی استان زنجان فعالیت خود را آغاز کرد؛ ادامه داد: این طرح در سال‌های بعد در مدارس سایر نواحی استان زنجان اجرایی شد.

رشتچی با بیان اینکه در سال اخیر طرح شهاب در استان زنجان به دوره اول متوسطه رسید؛ اضافه کرد: این طرح در استان زنجان با قوت آغاز شود و تاکنون موفق عمل کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه برنامه ملی شهاب بزرگ‌ترین برنامه کشور در راستای شناسایی و استعدادهای برتر دانش‌آموزان است؛ افزود: این برنامه هدف سند راهبردی کشور در زمینه نخبگان و سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش را پیش می‌برد.

وی استان زنجان را از استان‌های پیشرو در حوزه اجرای طرح ملی شهاب خواند و اظهار کرد: این استان برای دومین سال متوالی است که بخشی از دوره آموزشی تامین مدرسان استانی را به صورت قطبی برگزار می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار