عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در اسلامشهر:

ارتباط با مردم و حل مشکلات آنها یک موهبت الهی برای مسئولین است

اسلامشهر (پانا) - نماینده مردم تهران ری ،اسلامشهر ،شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی از مجموعه طرحهای عمرانی ،پزشکی شهرک واوان در شهرستان اسلامشهر بازدید و با مردم منطقه دیدار نمود.

کد مطلب: ۸۴۵۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
ارتباط با مردم و حل مشکلات آنها یک موهبت الهی  برای مسئولین است

محسن علیجانی در مسجد خاتم الانبیاء(ص) شهرک واوان (اسلامشهر) اظهار کرد:تاکید رهبری و دولت مطالبه حقوق همگان و ارتباط بیشتر با مردم و حل مشکلات آنها میباشد و این موضوع را یک موهبت الهی دانست.

وی در ادامه افزود:اکنون دشمنان ما اقتصاد مردم را هدف گرفتند ،لیکن با وحدت و همدلی ،همت تولید کنندگان و استعدادهای جوانان این مشکلات نیز از پیش روی ملت ایران برداشته خواهد شد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با شنیدن خواسته های مردم منطقه ،قول مساعد در زمینه حل درخواست های آنان با تشکیل یک کارگروه محلی و حضور مسئولین را داد.

در جریان این برنامه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به همراه شهردار واوان و عضو شورای اسلامی شهرستان اسلامشهر از مرکز دیالیز سوده،پل صالحیه ومسکن مهر استراتوس بازدید کردند.

شایان ذکر است ،مهمترین در خواست های مردم در جریان این بازدید عبارت بود از،حل مشکل مترو اسلامشهر ،افتتاح بیمارستان 400 تختخوابی ،ورود شهر صالحیه به حریم شهرک واوان ،فرسوده بودن ناوگان حمل و نقل منطقه،آب شرب مردم و امنیت منطقه.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار