مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه سه اظهار کرد:

خبرنگاری مسئولیتی است که امانتداری اخبار باید در آن رعایت شود

مشهد (پانا)- نشست خبرنگاران منتخب اداره آموزش و پرورش ناحیه سه با حضور مدیر اداره به منظور تبریک روز خبرنگار برگزارشد.

کد مطلب: ۸۴۵۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاری مسئولیتی است که امانتداری اخبار باید در آن رعایت شود

بیست و یکمین روز از مردادماه در اداره آموزش و پرورش ناحیه سه با حضور رزا درسنی مدیر ناحیه سه، جمعی از کارشناسان و خبرنگاران منتخب این ناحیه مراسمی به مناسبت روز بزرگداشت خبرنگار برگزار شد .

رزا درسنی، ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: تشکل های دانش آموزی مسیری برای بالندگی و شکوفایی خبرنگاران در این حرفه است که سبب افزایش اعتماد به نفس ،حس خودباوری و تقویت فرایند اجتماعی شدن میشود.

وی تصریح کرد: خبرنگاران باید صادق و به دور از سوگیری باشند زیرا با اندک تغییری، محتوا خبر تغییر کرده و اصل امانتداری را به جانیاورده اند و به خبرنگاران توصیه امانتداری و صداقت در این حرفه را داشت.

مجتبی قیطاقی،کارشنال پرورشی و تربیت بدنی در موردخبرنگاران افزود: در فرهنگ ایرانیان همواره مردم قدرشناس خبرنگاران، این قاصدان فرهنگی بوده و چالش ها را رعایت میکردند.

وی در مورد حرفه خبرنگاران تاکید کرد: برداشت و نقل خبرنگاران باید برحق باشد و عدالت و انصاف رعایت شود ،خبرنگاری با رعایت این اصول دشوار و هنرمندانه است . وی همچنین بر دیدگاه متفاوت خبرنگاران تاکید کرد.

گفتنی است: در ادامه این نشست خبرنگاران انتقادات وپیشنهادات خود را ارائه دادندکه برخی از آنان با استقبال مسئولین حاضر روبه رو شد.

شایان ذکر است که در پایان جلسه هدایایی ضمن یاد بود به خبرنگاران اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار