مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

شهرستان های استان تهران نیازمند جذب 12 هزار نفر نیرو است

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، از روند مصاحبه های تخصصی و گزینشی نیروهایی که موفق به قبولی در آزمون استخدامی سال97 آموزش و پرورش پذیرفته شده اند، در پردیس شهید مفتح شهرری بازدید به عمل آورد.

کد مطلب: ۸۴۴۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
شهرستان های استان تهران نیازمند جذب 12 هزار نفر نیرو است

عبد الرضا فولادونددرحاشیه این بازدیداظهارکرد:روند پذیرش دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان بر اساس ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان در حال انجام است و آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران به عنوان یکی از متولیان ،در این امرسهیم میباشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان های استان تهران از جمله شهرستان های پرچالش در موضوع نیروی انسانی است،اظهار امیدواری کرد که آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران موفق به کسب سهمیه قابل توجهی در آزمون استخدامی سال جاری شده باشد.

فولادونددر رابطه با عدم توازن در خروج و ورود نیروها در آموزش و پرورش گفت: با وجود تمامی تلاش های صورت گرفته، ما موفق به جایگزینی تنها 30 درصد از معلمینی که در شرف بازنشستگی هستند ،می شویم.

وی افزود: در دو سال آینده در وزارت آموزش و پرورش 350 هزار نفر بازنشسته خواهند شد و این در حالی است که ما چنانچه بخواهیم از تمام ظرفیت دانشگاه فرهنگیان استفاده کنیم توانایی جذب 75 هزار نفر را خواهیم داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ادامه داد: شهرستان های استان تهران نیازمند به جذب 12 هزار نفر نیرو است که این کمبود با مدیریت و تلاش همکارانمان در امر ساماندهی نیروی انسانی تا حدود زیادی مرتفع شده و ما در ابتدای سال تحصیلی با مشکل حادی مواجه نخواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: شهرستان های استان تهران چیزی در حدود 7 درصد جمعیت استان را در خود جای داده است اما متاسفانه همیشه 5درصد از سهمیه جذب را به خود اختصاص می دهد که بحمدالله در سال جاری توانسته ایم سهمیه خوبی را به خود اختصاص دهیم و جا دارد مراتب تشکر خود را از مقام عالی وزارت و ریاست سازمان آموزش نیروی انسانی به جهت نگاه ویژه به شهرستان های استان تهران ابراز کنیم.

فولادوند ضمن تقدیر از تمامی دست اندرکاران آموزش و پرورش تصریح کرد:امیدواریم شهروندان ما در مهر سال 97 در خصوص تحصیل فرزندان خود نگران نباشند و تمام پتانسیل ما و همکاران در راستای تحقق امر مقدس آموزش و پرورش به کار گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار