مهمانی چپ دست ها در رادیو تهران

تهران (پانا) - رادیو تهران در برنامه «پارک شهر» به مناسبت روز جهانی چپ دست ها، میزبان مهمانانی از هنرمندان، ورزشکاران و مسئولان چپ دست است.

کد مطلب: ۸۴۴۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
مهمانی چپ دست ها در رادیو تهران

امیر کشانی سردبیر برنامه پارک شهر با بیان این خبر، گفت: روز ۲۲ مرداد به نام روز جهانی چپ‌دست‌ها نامگذاری شده‌است، برنامه «پارک شهر» از رادیو تهران در این روز مهمانی چپ دست ها را با حضور برخی از هنرمندان، کارگردانان و مسئولانی که چپ دست هستند، برگزار می کند.

"پدر کنکور" حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش از چپ دستانی است که در این برنامه حضور دارد. کمدی انسانی فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی محمدهادی کریمی است، او از مهمانان این برنامه است. نوشاد عالمیان بازیکن تنیس روی میز و نفر اول پینگ پنگ ایران، از دیگر مهمانانی است که در روز جهانی چپ دست ها از آنها در برنامه پارک شهر رادیو تهران دعوت شده است.

وی افزود: برنامه پارک شهر با بخش های متنوعی روی آنتن می رود، الهه دهقان در گفت وگو با افراد، اتفاقات طنز اجتماعی و فرهنگی را دستمایه آیتم خود قرار داده است. فرشته علیپور با نقدی طنز آمیز اخبار فرهنگی و اجتماعی را نقل می کند. حسینی هم اخبار مجلس شورای اسلامی و نطق های پیش از دستور را به سمع شنوندگان می رساند.

علاوه بر این؛ طیبه شهبازی بخش های جذاب و گزیده کوتاهی از گفت وگوهای شنیدنی هفته گذشته را بازخوانی می کند. مهمانانی از دنیای ورزش به این برنامه دعوت می شوند، مهدی توتونچی مجری شبکه ورزش و شبکه سه کارشناس بخش ورزشی برنامه است.

اما گفت وگوی ویژه سیدحسین حسینی از دیگر بخش های جذاب برنامه پارک شهر از رادیو تهران است که در این قسمت با مسئولان درباره پشت پرده اخبار روز و رویدادها صحبت می شود.

شما مخاطبان از ساعت 6 و 30 دقیقه تا 9 و 45 دقیقه می توانید شنونده برنامه پارک شهر از رادیو تهران باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار