خبرگزاری پانا بستر خوبی را برای تربیت خبرنگاران فراهم کرده است

ارومیه(پانا)- مسئول ستاد نماز جمعه ارومیه گفت: مخاطبان این خبرگزاری دانش آموزان هستند و خبرگزاری پانا بستر خوبی را برای تربیت خبرنگاران فراهم کرده است.

کد مطلب: ۸۴۴۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد
خبرگزاری پانا بستر خوبی را برای تربیت خبرنگاران فراهم کرده است

اکبر نوروزنژاد به نمایندگی از امام جمعه ارومیه، با خبرنگاران خبرگزاری پانا آذربایجان غربی به مناسبت روز خبرنگار دیدار کرد. وی در این دیدار فعالیت های خبرنگاران پانا را خوب ارزیابی کرد و گفت: در این خبرگزاری بستری برای تربیت دانش آموزان و خبرنگاران آینده فراهم شده است.

وی ادامه داد: تریبون نماز جمعه بزرگترین رسانه ای است که هزاران مخاطب دارد و پوشش خبری خطبه های نماز جمعه، می تواند گام مهمی در توسعه موضوعات دینی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ... باشد.

ولی کوهی مسئول رسانه دفتر امام جمعه ارومیه هم با اشاره به اهمیت رسالت خبرنگاری در نظام جمهوری اسلامی، نقش خبرنگاران را در ترویج ارزش های نظام موثر دانست.

در ادامه سینا میرزامحمدی مسئول خبرگزاری پانا در آذربایجان غربی نیز با بیان این مطلب که خبرگزاری پانا تاکنون موفق به تربیت خبرنگاران، عکاسان، سردبیران و کارشناسان روابط عمومی بسیاری در سطح استان بوده است، گفت: تمام تلاش ما تربیت خبرنگارانی حرفه ای و با اخلاق است.

گفتنی است در این دیدار، از سینا میرزامحمدی مسئول خبرگزاری پانا در آذربایجان غربی و سایر خبرنگاران حاضر تجلیل و قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار