رونمایی از دستاوردهای جدید وزارت دفاع در روز آزادی خرمشهر

خبرگزاری پانا: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعلام كرد: همزمان با برگزاری پنجمین جشنواره جوان سرباز پنج دستاورد جدید وزارت دفاع رونمایی می شود.

کد مطلب: ۸۴۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از اداره كل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در آستانه ولادت با سعادت حضرت امام علی(ع) و سالروز حماسه فتح خرمشهر طی مراسم ویژه‌ای پنجمین جشنواره جوان سرباز به میزبانی وزارت دفاع در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.
در این همایش ضمن معرفی 33 سرباز نمونه و قدردانی از آنها از دستاوردهای جدید وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رونمایی می شود.
در مراسم جشنواره جوان سرباز كه با حضور مقامات ارشد لشكری و كشوری برگزار می‌شود از سربازان نمونه ستاد كل نیروهای مسلح،ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران معرفی و از آنان تجلیل بعمل خواهد آمد.
سربازان نمونه پنجمین جشنواره سرباز براساس محورهای:سرباز دفاع، امنیت و اقتدار ملی؛ سرباز ایثارگری و فداكاری ( شهید و جانباز)؛ سرباز وظیفه شناسی و اقدام برجسته وسرباز امور فرهنگی، هنری و تبلیغات انتخاب شده اند.
سرباز خلاقیت و فناوری؛ سرباز ورزش و تربیت بدنی؛ سرباز نظم و انضباط اجتماعی؛ سرباز دینداری و بصیرت؛ سرباز مسئولیت‌پذیری و خانواده؛ سرباز سازندگی و تفكر بسیجی از دیگر محورهای انتخاب سربازان نمونه اعلام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار