قراب: نمایش استقلال در بازی با تراکتورسازی توانایی‌های شفر را اثبات کرد

تهران (پانا) - عضو هیئت مدیره استقلال اعتقاد دارد که هماهنگی بازیکنان و نمایش بازیکنان در دیدار برابر تراکتورسازی توانایی‌های فنی سرمربی آلمانی آبی‌پوشان را اثبات کرد.

کد مطلب: ۸۴۴۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
قراب: نمایش استقلال در بازی با تراکتورسازی توانایی‌های شفر را اثبات کرد

به گزارش سایت باشگاه استقلال، جواد قراب درباره پیروزی سه بر صفر استقلال برابر تراکتورسازی تبریز در هفته سوم لیگ برتر گفت: نمایش بی نظیر استقلال مقابل تراکتورسازی با سه گل همراه بود و همه هواداران را به این اطمینان رساند که استقلال در این فصل یک تیم پر قدرت بوده و برای موفقیت در این فصل کاملا آماده است. در این بازی هماهنگی بازیکنان و نمایش درخشان آنها توانایی‌های شفر را بیش از پیش به اثبات رساند و مطمئنا با حمایت هواداران، استقلال می‌تواند این روند خوبش را ادامه دهد.

وی افزود: دست کم گرفتن رقبا یک مسئله خطرناک است و مثلا همین هفته که باید مقابل پارس جنوبی جم به میدان برویم، قطعا کار بسیار سختی داریم، ولی مطمئنم بازیکنان استقلال توانایی عبور از سد این تیم را هم دارند.

عضو هیئت مدیره استقلال خاطرنشان کرد: خوشبختانه امیرحسین فتحی و معاونانش افراد کاربلدی هستند و قطار استقلال را در ریل موفقیت قرار داده‌اند. حل و فصل بدهی‌های استقلال و تلاش برای احقاق حقوق استقلال در دستور کار فتحی و همکارانش قرار گرفته و هیئت مدیره و پیشکسوتان استقلال هم در این راه، ایشان را حمایت و همراهی می‌کنند.

قراب گفت: خوشبختانه با حمایت‌های مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان که از هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دارند، استقلال به آرامش خوبی رسیده و همین آرامش مبنای موفقیت تیم شده است، چراکه بدون شک تیمی که دچار حواشی باشد، نمی‌تواند در مسیر رشد قرار بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار