کارگاه آموزشی مدیریت مورد در تبریز برگزار شد

آذربایجان شرقی سالم ترین استان کشور در ابتلا به آسیب های اجتماعی و رفتارهای پرخطر

تبریز(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت: استان ما از بابت ابتلا به آسیب های اجتماعی و رفتارهای پر خطر در بین 31استان در ردیف 31 قرار دارد و سالم ترین استان محسوب می شود.

کد مطلب: ۸۴۴۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد
آذربایجان شرقی سالم ترین استان کشور در ابتلا به آسیب های اجتماعی و رفتارهای پرخطر

جعفر پاشایی در کارگاه آموزشی مدیریت مورد(مداخله سریع ،بموقع و موثر در فوریت های اجتماعی دانش آموزان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و رویدادهای ناگوار )در باشگاه فرهنگیان گفت:کار آموزش و پرورش تربیت آینده سازان انقلاب اسلامی هستند و سرنوشت آینده کشور در دست کارشناسان و مسئولان کشور به خصوص مسئولان عمومی آموزش و پرورش قرار دارد .

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با اعلام این که استان ما از بابت ابتلا به آسیب های اجتماعی و رفتارهای پر خطر در بین 31استان در ردیف 31 قرار دارد و سالم ترین استان محسوب می شود، افزود: قبل از اقدامات مراقبتی بحث پیشگیری بسیار مهم می باشد و بهترین و کاربردترین عنصرها پیشگیری است .

وی نقش محبت و مهربانی را در دچار شدن به آسیب های اجتماعی بسزا دانست و تصریح کرد:توسعه فناوری های نوین درجهان باعث تولید آسیب های اجتماعی نو پدید در داخل کشورها شده است و وظیفه و تمرکز مسئولان، مدیران و معلمان بایستی آموزش مهارت های زندگی و استفاده سالم از فناورهای نوین و توجه به ذائقه دانش آموزان باشد .

پاشایی با اشاره به آموزش مهارت نه گفتن و مهارت دوست یابی به دانش آموزان گفت: ما نبایستی صرفا به دانش افزایی محصلین بسنده کنیم بلکه بایستی اصلاح نگرش را در دانش اموزان ایجاد کنیم .

مدیر دستگاه تعلیم وتربیت آذربایجان شرقی خواستار برنامه ریزی منظم و منسجم در کارها شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار