نمایشگاه نقاشی گروهی « طرح کودکانه » در نیشابور برپا شد

نیشابور ( پانا )- نمایشگاه نقاشی گروهی « طرح کودکانه » آثار خواهران هنرمندنیشابوری در نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور برپاشد.

کد مطلب: ۸۴۴۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه نقاشی گروهی  « طرح کودکانه » در نیشابور برپا شد

مسئول هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: هنرمندان نوجوان و تحصیل کرده نیشابوری در رشته های هنری بخصوص نقاشی توانسته اند آثار مانایی را تا کنون از خود بر جا گذارند و در این رهگذر نمایشگاه نقاشی گروهی « طرح کودکانه » آثار هنری خواهران هنرمندنیشابوری « ملیکا ومبینا قاسمی » درصدد است را به مخاطب ارایه کند .

حمیدرضا آتشی افزود: نمایشگاه نقاشی گروهی « طرح کودکانه »آثار« ملیکا ومبینا قاسمی » است که در آن 55 اثر نقاشی در ابعاد 30*21 الی 50*35 سانتیمتر برپا شده است .

وی به تکنیک، سبک و موضوع این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه دارای تکنیک سیاه قلم ،پاستل ومدادرنگی است وبا سبک رئالیسم و فانتزی است و موضوع طبیعت می باشد.

آتشی خاطر نشان کرد: این نخستین نمایشگاه آثار خواهران هنرمند نیشابوری « ملیکا ومبینا قاسمی» است که دانش آموخته در زمینه هنر نقاشی زیر نظر استاد خویش احمد کاشکی فعالیت می کند و در پی ارائه آثار به مخاطب و نقد و بررسی آن است.

مسئول هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: نمایشگاه نقاشی « طرح کودکانه » 20 الی 25 مرداد97 هر روز از ساعت 9 الی 12 و16 الی 20 بعد از ظهردر محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم علاقمندان دایر می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار