مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خبر داد:

ثبت نام بیش از 247 هزار دانش آموز استان کردستان برای سال تحصیلی جدید

سنندج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه بر اساس آخرین آمار 247 هزار و 804 نفر در دوره های تحصیلی ثبت نام کرده اند؛ گفت: تا کنون ثبت نام 87 درصد دانش آموزان نسبت به تعداد دانش آموزان ثبت نامی در سال تحصیلی97-96 در مدارس قطعی شده است.

کد مطلب: ۸۴۴۸۳۲
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام بیش از 247 هزار دانش آموز استان  کردستان برای سال تحصیلی جدید

رشید قربانی، مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با اعلام این خبر گفت: تا پایان روز 20 مرداد ماه 97 در دوره ابتدایی 150 هزار و 27 دانش آموز واجد شرایط، هزار و 283 نوآموز در دوره پیش دبستان و 621 دانش آموز در آموزش و پرورش استثنایی ثبت نام کرده اند .

وی ادامه داد: در دوره اول متوسطه نیز 60 هزار و 327 نفر و در دوره متوسطه دوم 35 هزار و 546 دانش آموز ثبت نام کرده اند که با توجه به انتخاب رشته در دوره دوم متوسطه انتظار می رود روند ثبت نام در روزهای آتی تسریع پیدا کند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه تسریع در انجام ثبت نام موجب می شود سال تحصیلی جدید به موقع و با نشاط و شادابی بیشتر آغاز شود؛ از اولیا و دانش آموزان خواست نسبت به انجام فرایند ثبت نام در اسرع وقت اقدام کنند.

ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی 98-97 از خرداد ماه آغاز و برابر مهلت اعلام شده دانش آموزان باید تا پایان مرداد ماه 97برای ثبت نام خود اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار