آموزش و پرورش آذربایجان غربی رتبه برتر ارزیابی عملکرد ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی را کسب کرد

ارومیه(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی از کسب رتبه برتر آموزش و پرورش آذربایجان غربی در ارزیابی عملکرد ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی در بین دستگاه های اجرائی استان در سال 95 خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۴۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش آذربایجان غربی رتبه برتر ارزیابی عملکرد ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی را کسب کرد

ابراهیم محمدی در گفت و گو با پانا با اعلام این خبر اظهار کرد: ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان در دو محور صیانت از حقوق شهروندی و ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب فعالیت می کند.

وی با اشاره به اهداف این ستاد گفت: گسترش و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه در چهارچوب وظائف و مأموریتهای سازمانی و صیانت از حقوق شهروندی، برخورد کریمانه و محبت آمیز با مردم و حفظ کرامت آنان در این ستاد پیگیری می شود.

محمدی اذعان کرد: آگاه سازی مردم از حقوق و تکالیف به منظور ارتقاء انضباط اجتماعی و قانونگرائی در جامعه و پیشگیری از بروز تخلفات اداری و رسیدگی به شکایات مردم و پیگیری برای برخورد با متخلفین در ادارات از دیگر اهداف این ستاد می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اذعان کرد: مجموعه آموزش و پرورش استان همواره در اجرای برنامه های 10 گانه عفاف و حجاب و 9 گانه حقوق شهروندی پیشرو بوده است.

این مقام مسئول گفت: در مراسمی که در محل استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، از آقایان « جلیل بیگ وردی» دبیر کمیته حقوق شهروندی این ستاد در اداره کل آموزش و پرورش استان و «ناصر رزاقی» دبیر کمیته حجاب و عفاف این ستاد در اداره کل آموزش و پرورش استان در سال 95 تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار