چمنیان: به ترکیب نهایی تیم ملی نوجوانان رسیدیم

تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان از جمع‌بندی کادر فنی برای انتخاب ترکیب نهایی تیم خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۴۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد
چمنیان: به ترکیب نهایی تیم ملی نوجوانان رسیدیم

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عباس چمنیان درباره وضعیت ملی پوشان نوجوان، گفت: اردوی خیلی خوبی را در پردیس کرج برگزار کردیم و توانستیم برنامه‌های تاکتیکی که مدنظرمان بود، را در تمرینات پیاده کنیم. در واقع در شرایطی هستیم که به ترکیب نهایی تیم رسیدیم و شناخت کاملی از حریفان خود پیدا کرده‌ایم.

وی یادآور شد: روزهای آخر آماده‌سازی را پشت سر می‌گذاریم و با جدیت برنامه‌های تاکتیکی و تکنیکی نهایی را مرور می‌کنیم. در این اردو بیشتر روی نقاط ضعف و عدم استفاده از فرصت گلزنی بازیکنان کار کردیم، معتقدم اردو فشرده و تمرینات پرفشاری را پشت سرگذاشتیم و زمان زیادی روی بازیکنان کار بدنی انجام دادیم.

سرمربی تیم ‌نوجوانان در ادامه درباره برگزاری دو دیدار درون اردویی، اظهار داشت: دو بازی خوب و با کیفیت با تیم‌های امید اکسین البرز و بزرگسالان سایپا داشتیم. با توجه به نتیجه‌ای که برابر تیم شاگردان علی دایی بدست آوردیم، به هدف اصلی‌مان که خودباوری بچه‌ها بود رسیدیم، چرا که بازیکنان در این رده سنی نیاز به اعتماد دارند.

وی درباره برنامه‌های آینده پیش از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: دو اردوی داخلی پیش از اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا داریم. اردوی اول از 26 مردادماه در تهران آغاز می‌شود. فدراسیون فوتبال در تلاش است تورنمنت 8 جانبه قزاقستان را برای نوجوانان فراهم کند که در روزهای آینده پس از قطعی شدن این تورنمنت درباره حضور تیم‌ها و زمان برگزاری اطلاع رسانی می‌شود.

چمنیان افزود: از نهم شهریور دومین اردوی خود را برگزار می‌کنیم. تیم ‌نوجوانان عمان شهریورماه به تهران می‌آید و دو دیدار دوستانه در روزهای 10 و 12 شهریورماه با تیم نوجوانان ایران برگزار می‌کنند. بدون تردید این می‌تواند آخرین شانس ما برای کسب آمادگی بازیکنان قبل از بازی‌‌های آسیایی باشد و آنچه مسلم است این فرصت‌ها و بازی‌های تدارکاتی بچه‌ها را بیش تر از پیش هماهنگ می‌کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: آخرین تلاش‌هایمان را برای آماده‌سازی تیم انجام دادیم و روند آماده‌سازی‌‌مان‌ خوب بوده است. همانطور که می‌دانید کار کردن در تیم نوجوانان نیاز به تلاش مستمر دارد و برنامه‌‌ریزی‌های مطلوبی نیز در این زمین انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار