جلسه هم اندیشی دوره ابتدایی در آموزش و پرورش نطنز برگزار گردید

نطنز/اصفهان(پانا)-مدیر آموزش و پرورش شهرستان نطنز هدف از برگزاری جلسه را تعامل و همکاری در سطح معاونین و کارشناسان ابتدایی در هر چه بهتر اجرا شدن طرح های دوره ابتدایی و بر طرف نمودن مشکلات و موانع در مدارس عنوان نمود.

کد مطلب: ۸۴۴۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هم اندیشی دوره ابتدایی در آموزش و پرورش نطنز برگزار گردید

جلسه هم اندیشی آموزش ابتدایی با همکاری آموزش وپرورش نطنز واردستان باحضور سلطانی کارشناس مسئول اداره دوره اول اداره کل ، مدیریت ،معاونین وکارشناسان و پیشکسوتان تعلیم و تربیت و سرگروه های ابتدایی با موضوع تقویت انگیزه در بین آموزگاران ،مشارکت فعال اولیا ،ایجاد انگیزه در بین دانش آموزان و ایجاد روحیه نشاط و شادابی درسالن کنفرانس آموزش وپرورش برگزار گردید.

درابتدای جلسه کارشناس مسئول اداره دوره اول اداره کل ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نطنز ،هدف از تشکیل چنین جلساتی را تعامل بهتر کارشناسان دوره ابتدایی و استفاده از نقطه نظرات مثبت هر منطقه می باشد که اگر این چنین جلساتی در سطح استان برگزار گردد همه کارشناسان و سرگروه های ابتدایی به یک نقطه نظنر و جمع بندی جهت پیشبرد اهداف دوره ابتدایی طبق سند تحول بنیادین می رسند.

رضا چاوش پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان نطنز ضمن تسلیت فرا رسیدن شهادت امام جواد (ع) و خیر مقدم به مدیریت ، معاون و سرگروه های دوره ابتدایی شهرستان اردستان هدف از برگزاری جلسه را تعامل و همکاری در سطح معاونین و کارشناسان ابتدایی در هر چه بهتر اجرا شدن طرح های دوره ابتدایی و بر طرف نمودن مشکلات و موانع در مدارس عنوان نمود.

شفیعی مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردستان دوره ابتدایی را یکی از زیر بنایی ترین دوره ها در تمامی دوره های تحصیلی یاد نمود و افزود با وجود اینکه بعضی ها در دوره ابتدایی سرمایه گذاری می کنند به خاطر شکل پذیری شخصیت و همچنین ایجاد روحیه شادابی و لذت باسواد شدن در دانش آموزان است که اگر این مهم به نتیجه مطلوب برسد بیشتر مشکلات حل خواهد شد.

وی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه ابتدایی شهرستان اردستان را بیان نمود.

در ادامه جلسه معاونین ، کارشناسان و سرگروه های دوره ابتدایی نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با طرح ها و برنامه های دوره ابتدایی مطرح و بحث و تبادل نظر نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار