مدیر کل روابط عمومی استانداری:

گفتگوی های رسانه ای،منازعات سیاسی را کاهش می دهد

قزوین (پانا) - مدیر کل روابط عمومی استانداری قزوین گفت: امروزه گفت و گو نیاز اصلی جامعه ماست و باید برای تقویت این امر مهم و ضروری در اجتماع اقدام کرد.

کد مطلب: ۸۴۴۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
گفتگوی های رسانه ای،منازعات سیاسی را کاهش می دهد

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین ،نصرت الله علیرضایی" روز شنبه در مراسم نکوداشت روز خبرنگار در استاندار قزوین افزود: امروزه با جامعه متکثر از نظر فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی مواجه هستیم که با سلایق و دیدگاه های مختلف اعتقادات، باورها و آرمان ها و نظرات متفاوت را در جامعه بازتاب می دهند.
دبیر شورای اطلاع رسانی استان افزود: با واقعیت متکثر جامعه، می توان هم همدلانه برخورد کرد و آن را به رسمیت شناخت و هم می توان صداهای مختلف را انکار کرد و نادیده گرفت.
مدیر کل روابط عمومی استانداری ادامه داد: راه تقویت این تکثر سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در کشور و جامعه گفت و گو است و می توان اذعان کرد گفت وگو مهمترین عنصری است که امروزه در این جامعه به آن نیاز داریم.
علیرضایی خاطر نشان ساخت: گفت و گوی بین جریان های مختلف سیاسی و رسانه ای ملزومات ، مقدمات و بسترهایی نیاز دارد که از جمله باید مسئولان سعه صدر را بالا برده و بر حوصله خود بیفزایند.
وی با بیان اینکه کسانی که اهل گفت و گو نیستند یا باید به سمت خشونت یا شایعه و یا اخبار بدون پشتوانه پیش بروند افزود: کسی اهل گفت وگو است که در دیگران حداقل بخشی از حقیت را ببینید و کسی که از پشت حزب، نژاد، طبقه و جناح خود مسائل را بینید و خود را ترازوی حقیقت قرار دهد، نمی توانند به گفت وگو معتقد باشند.

علیرضایی افزود: گفت و گو یعنی اینکه هر کس از منظر خود یک برداشت و تحلیل داشته و آنها را به رسمیت بشناسد تا یک جامعه مبتنی بر طمانیه و آرامش داشته باشیم و گرنه در یک فضای مبتنی بر تنش و جر و بحث و تخطئه و حذف دیگران را شاهد خواهیم بود.
وی ادامه داد: همه اصحاب قلم و رسانه می توانند این فضا را ایجاد کنند و رسالت همه مسئولان ما ایجاد چنین فضایی توام با آرامش است که امیدواریم با دیدگاه ها و راه حل های موثر بتوانیم بیش از گذشته این فضا را ایجاد و تقویت کنیم.
علیرضایی گفت: 17 مردادماه روز خبرنگار همراه استاندار و معاون سیاسی از 20 رسانه استان در گروه ها و طیف های مختلف بازدید شد و از زحمات و تلاش های اصحاب رسانه تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار