ثبت بیش از 740 مورد ازدواج امسال در شهرستان مهاباد

ارومیه (پانا)- بیش از 740 مورد ازدواج امسال تاکنون در شهرستان مهاباد ثبت شده است.

کد مطلب: ۸۴۴۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد
ثبت بیش از 740 مورد ازدواج امسال در شهرستان مهاباد

محمدرضا صنعتی مسئول امور اجتماعی فرمانداری شهرستان مهاباد در نشست ساماندهی امور جوانان این شهرستان با اشاره به افزایش ازدواج در چهار ماهه نخست امسال در این شهرستان گفت: طی این مدت 743 مورد ازدواج در این شهرستان ثبت شده است.

وی افزود: آموزش و مشاوره های قبل از ازدواج و مشاوره برای زوج های جوان در حفظ زندگی و افزایش تعداد ازدواج در منطقه مؤثر بوده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد هم در این نشست گفت: امسال پنج هزار نفر در رده های سنی مختلف در بیش از 80 رشته ورزشی در کلاسهای آموزشی و برنامه اوقات فراغت ساماندهی شدند.

قرنی مصطفی پور با بیان اینکه این کلاسها تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت، افزود: در اواخر شهریور ماه جشنواره پایان کلاسهای اوقات فراغت برگزار می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهاباد نیز در این جلسه گفت: زوجهای جوان با قناعت و سبک زندگی اسلامی می توانند با مشکلات و دغدغه کمتری درکنار هم زندگی کنند.

حجت الاسلام یاسر آقامحمدی با اشاره به ضرورت توجه به آموزه های قرآنی افزود: سنت های اشتباهی که در موضوع ازدواج وجود دارد برای جوانان مشکل ایجاد کرده و بر این اساس باید در سایه دستورات الهی و نگاه به نحوه زندگی پیامبران و اهل بیت (ع) زندگی مشترک زوجین آغاز شود.

وی اضافه کرد: با تقویت اعتقادات دینی و ارتقای سطح آگاهی مردم و برنامه ریزی مناسب برای اوقات فراغت افراد و خانواده ها می توان با آسیب های اجتماعی مقابله کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار