فرمانده انتظامی استان گلستان

کشف بیش از ۹۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در گلستان

گرگان (پانا) - فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به کشف بیش از ۹۰میلیارد ریال کالای قاچاق گفت: قاچاق کالا جرمی سازمان یافته با اهداف اجتماعی، فرهنگی واقتصادی است.

کد مطلب: ۸۴۴۷۲۲
لینک کوتاه کپی شد
کشف بیش از ۹۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در گلستان

سردار علی اکبر جاویدان، قاچاق کالا را پدیده شوم و معضل بزرگی برای کشور دانست و اظهار داشت: این پدیده شوم آثار زیانباری بر پیکر اقتصاد کشور وارد می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه قاچاق کالا یک جرم سازمان یافته و دارای اهداف اجتماعی فرهنگی و اقتصادی است اظهار داشت: پیامد های اجتماعی و فرهنگی این پدیده برای کشور حتی مهم تر از پیامد های اقتصادی آن است.

فرمانده انتظامی گلستان اقدامات کنترلی از جمله تقویت مرزها را بخشی از راهکار های مقابله با قاچاق کالا در کشور اعلام کرد و گفت: مبادی ورودی و خروجی شهرهایی که احتمال قاچاق کالا در آن بیشتر است باید مراقبت بیشتری شود و نظارت لازم صورت گیرد.

وی نسخه شفابخش و تنها راهکار مقابله با پدیده قاچاق کالا را عمل به فرامین مقام معظم رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و بیان داشت: اگر میزان تقاضای کالای قاچاق در کشور کنترل و کاهش یابد به حتم میزان عرضه نیز کاهش خواهد یافت و این ضربه محکمی بر پیکره این پدیده شوم در جامعه است.

فرمانده انتظامی استان گلستان با تاکید بر مقابله با عوامل تهیه و توزیع قاچاق کالا از کشف بیش از 90 میلیارد ریال کالای قاچاق از ابتدای سال جاری خبرداد و خاطر نشان کرد: پلیس حداکثر توان خود را در حوزه مقابله با قاچاق کالا به کار گرفته است.

سردار جاویدان در پایان با تاکید بر مسئولیت‌پذیری و احساس مسئولیت همه دستگاه‌ها و نهادها از جمله مشارکت همه مردم در این راستا خاطرنشان کرد: شهروندان با نخریدن کالای قاچاق می‌توانند سهم مهمی در تحقق فرامین مقام معظم رهبری و ناکامی دشمنان در رسیدن به اهداف پلیدشان ایفای نقش کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار