80 واحد آموزشی به مدارس استان اصفهان افزوده می شود

کاشان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس 80 واحد آموزشی با 500 کلاس درس در سطح این استان به بهره برداری خواهد رسید.

کد مطلب: ۸۴۴۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد
80 واحد آموزشی به مدارس استان اصفهان افزوده می شود

علی اکبر کمالی در حاشیه سفر به شهرستان کاشان اظهار کرد: برای ساخت این تعداد واحد آموزشی اعتباری معادل 1200 میلیارد ریال (120 میلیارد تومان) صرف شده که بخش عمده آن توسط شهروندان نیکوکار تامین شده است.

وی تصریح کرد: مناطق 41 گانه آموزش و پرورش استان اصفهان با کمبود حدود 13 هزار فرهنگی روبرو هستند که برای جلوگیری از این چالش می کوشیم از همکاران بازنشسته، نیروهای خرید خدماتی و برون سپاری بهره گیری شود.

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان با اشاره به سه ساله شدن دوره تحصیلی هنرستان گفت: برای اجرای پایه دوازدهم ، با کمبود فضای آموزشی روبرو می شویم که با استفاده از برون سپاری و ظرفیت دانشگاه های علمی کاربردی و آزاد اسلامی این مشکل نیز برطرف خواهد شد.

وی با تقدیر از خدمات نیکوکاران مدرسه ساز گفت: از مجموع پنج هزار واحد آموزشی در سطح استان اصفهان، 40 درصد آنها تخریبی هستند و امیدواریم که با استمرار مشارکت مردم نیکوکا این مشکل نیز برطرف شود.

کمالی افزود: 57 هزار فرهنگی در 41 منطقه و ناحیه آموزش و پرورش استان اصفهان به امر آموزش 860 هزار دانش آموز این استان مشغول هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان همراه با رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در سفر یک روزه خود از طرح های آموزشی کاشان، آران و بیدگل و نوش آباد دیدن کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار