در رقابتهای اردوی ملی پیشتازان روی داد

دانش آموزان ناحیه یک زنجان در اردوی مهارتهای اجتمایی خوش درخشیدند

زنجان(پانا)-اردوی ملی کشوری پیشتازان ازدهم تا شانزدهم مرداد ماه در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد؛ دو تیم شرکت کننده ازناحیه یک زنجان از کل پنج تیم استانی شرکت کننده توانستند؛ در اوج آمادگی مهارتی قرار گرفته و افتخارحمل پرچم پر افتخار اردوی ملی را کسب کنند.

کد مطلب: ۸۴۴۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان ناحیه  یک زنجان در اردوی مهارتهای اجتمایی خوش درخشیدند

مسئول سازمان دانش آموزی ناحیه در گزارشی از فعالیتهای سازمان عنوان کرد:فعالیتهای سازمان دانش آموزی مدارس ناحیه در آغاز سال تحصیلی97-96 با جذب 2215 نفر از دانش آموزان در قالب گروه های پیشتاز مدارس فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و تربیتی خود را در 66 آموزشگاه این ناحیه به نمایش گذاشت؛ فرح یادگاری کارشناس فعالیت های دانش آموزی در این راستا یاد آور شد: این تشکل دانش آموزی با اجرای برنامه ها ی مختلف ملی و مناسبتی از قبیل ایام الله دهه فجر، هفته بسیج، روز دانش آموز ، مانور زلزله ،روز درختکاری و جشن های نیکوکاری و جشن عاطفه ها ....در بین دانش آموزان از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد.

یادگاری اظهار کرد: اوج فعالیت این تشکل دیرپا برپایی اردوهای منطقه ای، استانی و ملی است. وی یاد آور شد از 66 آموزشگاه شرکت کننده ناحیه ای2 تیم از آموزشگاه های دخترانه مولوی و فرزانگان یک متوسطه دوره دوم و دو تیم از آموزشگاه پسرانه شهید بهشتی یک (متوسطه دوره اول) به مراحل استانی راه یافتند؛ این 4 تیم توانستند با درخشش بی نظیر و با عبور از مراحل سخت و پیچیده ی اردویی در مرحله استانی به همراه مربیان کوشا و توانمند، خود به مرحله کشوری و ملی برسانند.

وی افزود: اردوگاه شهید باهنر تهران به عنوان میعادگاه دانش آموزان پیشتاز پسر سراسر کشور در مرداد ماه به گروه های پیشتاز ناحیه یک زنجان لبخند امید هدیه داد و پرچم ملی پرافتخار شور و نشاط مربوط به تیم مخابره و جهت یابی اردو را بر شانه های استوار دانش آموزان و مربیان فرهیخته ی آنها نهاد.

یادگاری تصریح کرد: این موفقیت و این درخشش در سایه ی برنامه ریزی وبرگزاری اردوهای ناحیه ای و ارائه آموزش های لازم توسط مربیان مجرب و کارآزموده صورت گرفت و تکمیل آن درمرحله استانی میسر شد .

مسئول سازمان دانش آموزی ناحیه: در پایان ضمن تقدیر و تشکر از کلیه ی فعالین گروه های پیشتاز ناحیه، این درخشش ارزشمند را به رستمی پور مدیرآموزشگاه و مربیان تلاشگر؛ به خصوص آقایان ایمانی ، معجزاتی، کلهری، ثبوتی وامیری جم و دانش آموزان آموزشگاه شهید بهشتی یک (دوره اول) تبریک گفت.

شایان ذکر است اردوی ملی پیشتازان دختر در شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار