مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

باید شرایط فراگیری علم و دانش را به بهترین شکل برای آینده سازان این سرزمین فراهم کنیم

اسلامشهر (پانا) - نشست ساماندهی نیروی انسانی مناطق کهریزک و فشافویه با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، در اتاق شورای آموزش و پرورش کهریزک برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۴۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
باید شرایط فراگیری علم و دانش را به بهترین شکل برای آینده سازان این سرزمین فراهم کنیم

عبدالرضا فولادند، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در نشست ساماندهی نیروی انسانی مناطق کهریزک و فشافویه، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، گفت: باید برای پیشرفت هرچه بیشتر کشور و سربلندی انقلاب اسلامی ایران، از آنچه که در توان داریم دریغ نکنیم و با پشتکار و اتحاد در جهت تحقق این امر تلاش کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: باید شرایط فراگیری علم و دانش را به بهترین شکل برای آینده سازان این سرزمین فراهم کنیم و در پروژه مهر نیز علاوه بر فراهم نمودن شرایط مناسب ،تکریم ارباب رجوع به هنگام ثبت نام به شدت ضروری بوده و باید به نحو مطلوب صورت پذیرد.
فولادند،با بر همفکری و همدلی درانجام کارها، اظهار کرد: گفتگو ، برقراری دیالوگ و مشورت کردن سبب می شود تا کارها با دانش و بینش بیشتری به سرانجام برسد.
وی نظارت بر ثبت نام در راستای تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از هر گونه تخلف را ضروری دانست و افزود:با وجود برخی کاستی ها باید با تدبیر ، درایت و همکاری همه جانبه، در جهت تامین و ساماندهی نیروی انسانی گام های موثری برداریم.
شایان ذکر است ،مدیر کل آموزش و پرورش به همراه، معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ، افضلی نیا مدیر آموزش و پرورش کهریزک، حیدری مدیر آموزش و پرورش فشافویه پیرامون برنامه ها و فعالیت های پروژه مهر، ساماندهی نیروی انسانی، هدایت تحصیلی و دیگر برنامه ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار