مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر:

خبرنگار بعنوان نماینده مردم میبایست نقد دلسوزانه همراه با انصاف و نظر عملی داشته باشد

اسلامشهر (پانا) - به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار،اصحاب رسانه شهرستان اسلامشهر با مدیر و شورای معاونین آموزش و پرورش شهرستان دیدار کردند.

کد مطلب: ۸۴۴۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگار بعنوان نماینده مردم میبایست نقد دلسوزانه همراه با انصاف و نظر عملی داشته باشد

در این جلسه ، ابوالفضل اخوان معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در سخنانی ،با گرامیداشت روز خبرنگار اظهارکرد:اززحمات فعالان عرصه رسانه شهرستان که باتمام کمبودها وموانع ،صادقانه باانعکاس اخبارآموزش وپرورش،رایاری مینمایند،تقدیر میکنیم. سپس حسینعلی بنار ،مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل ،شهدای فرهنگی و دانش آموز و علی الخصوص ،شهید عرصه رسانه شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار و تجلیل از فعالان عرصه خبر شهرستان ،با تاکید بر اهمیت قلم در آیات قرآن کریم تصریح کرد: اعتبار قلم وانعکاس خبر ،اطلاع رسانی و آگاهی از رموز موفقیت جوامع امروز در ارتباط با دنیای پیرامون خود میباشد.

وی در ادامه افزود:عرصه خبرنگاری پل ارتباطی میان مردم و حاکمیت میباشد و مردم حق دارند از اخبار درون دولت اطلاع پیدا کنند، لیکن حقیقت خبری نباید مخدوش شود و باید واقعیت ها منعکس شود .

بنار خاطر نشان کرد:خبرنگاران در نظام اسلامی چشمان بیدار مردم هستندوبه درستی بر اعمال و کردار مسئولین نظارت دارند و آنهارا مورد نقد سالم قرار میدهند و این را مطالبه رهبری و رییس جمهور برشمرد.

وی روح خبرنگاری را روح نقادی و انتقاد پذیری سالم دانست و گفت :خبرنگار بعنوان نماینده مردم میبایست نقد دلسوزانه همراه با انصاف و عدالت و نظر عملی داشته باشد ودر شرایط حاضر کشور که مردم از عملکرد بعضی مسئولین گلایه دارند ، خبرنگاران علاوه بر بیان مشکلات، میبایست روح امید را به جامعه تزریق نماید.

شایان ذکر است ،در این برنامه که کارشناس حراست آموزش و پرورش اسلامشهر نیز حضور داشت ،از اصحاب رسانه شهرستان با اهدای لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار