بازگشت شاخص بورس به کانال ۱۲۹ هزار واحد

تهران (پانا) - شاخص کل بورس در اولین روز معاملاتی هفته جاری با بیش از ۲۵۰۰ واحد ریزش به کانال ۱۲۹ هزار واحد عقب‌نشینی کرد و به ۱۲۹ هزار و ۱۳ واحد رسید.

کد مطلب: ۸۴۴۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد
بازگشت شاخص بورس به کانال ۱۲۹ هزار واحد

نگاهی به آمارهای معاملاتی نشان می‌دهد که همه شاخصهای اصلی بورس روز جاری با افت دسته‌جمعی مواجه شدند و در عین حال حجم و ارزش داد و ستدها نیز با کاهش روبرو شد.

ریزش شاخص‌ها

بر اساس آمارهای معاملاتی، روز جاری شاخص‌های بورس با نوسان مواجه شدند به طوری که شاخص کل با (۲۵۰۷) واحد ریزش معادل (۱.۹۱) درصد به ۱۲۹ هزار ۱۳ واحد، شاخص قیمت «وزنی - ارزشی» با (۷۳۵) واحد کاهش معادل (۱.۹۱) درصد به ۳۷ هزار ۸۲۷ واحد، شاخص کل «هم وزن» با (۱۲) واحد افت معادل (۰.۰۷) درصد به ۱۸ هزار و ۹۰۰ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با (۹) واحد کاهش، معادل (۰.۰۷) درصد به ۱۳ هزار و ۳۷۷ واحد، شاخص آزاد شناور با (۲۲۵۹) واحد ریزش، معادل (۱.۶۱) درصد به ۱۳۸ هزار و ۱۱۰ واحد، شاخص بازار اول با (۱۷۴۵) واحد کاهش معادل (۱.۸۲) درصد به ۹۴ هزار و ۲۵ واحد و شاخص بازار دوم با (۵۴۸۳) واحد ریزش معادل (۲.۰۵) درصد، به ۲۶۱ هزار و ۸۱۸ واحد رسید.

نمادهای تاثیر‌گذار

از سویی دیگر امروز ۷ نماد «پارسان با (۳۴۵) واحد، فارس با (۲۸۹) واحد، جم با (۲۲۲) واحد، کگل با (۲۲۱) واحد، پارس با (۲۱۹) واحد، فولاد با (۱۹۰) واحد و تاپیکو با (۱۷۹) واحد» افت، بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار