سید محمد علی آل هاشم امام جمعه تبریز: کدام مدیر شایسته ی نظام اسلامی است ?

تبریز( پانا)_ سید محمد علی آل هاشم در مراسم آئین نکوداشت تکریم و معارفه سید محسن لطیفی( مدیرکل سابق) و جناب آقای مهندس مرتضی صفری( مدیرکل جدید) صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی: کارکنان دولت باید بسنجند و ببینند که کدام مدیر شایسته ی نظام اسلامی است ?

کد مطلب: ۸۴۴۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
سید محمد علی آل هاشم امام جمعه تبریز: کدام مدیر شایسته ی نظام اسلامی است ?

سید محمد علی آل هاشم امام جمعه تبریز: ویژگی های هر مدیر باید سنجیده شود تا معلوم شود که آن مدیر شایسته ی نظام اسلامی است یا نه .

وی ادامه داد : اولین ویژگی مدیران شایسته عدالت توام بامعنویت و عقلانیت است. در عدالت هم عقلانیت بایست توجه باشد هم معنویت. در پله ی دوم تقوای الهی باید مورد توجه قرار گیرد . امروزه یکی از مشکلات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جامعه و کشور کاهش تقوای الهی در بین برخی از کارکنان است.

وی در ادامه در رابطه با این موضوع افزود: از ویژگی های مدیر شایسته میتوان به داشتن روحیه ی انقلابی، نقد پذیری، مبارزه ی جدی با فقر فساد و تبعیض است.

همچنین افزود: روحیه ی ضد اشرافی گری داشته باشد. یکی از آفت های جامعه ی امروزی ما رصد کردن کارهای مدیران و کارکنان دولت توسط مردم است. مردم ما می خواهند ببینند روحیه ی کارکنان دولت اشرافی گری است یا نه.

حاج آقا آل هاشم همچنین افزود: بهترین ویژگی یک مدیر شایسته، کارآمدی بالا است. هر جا که می رود کارهای شایسته ی مدیر قبلی را به رخ بکشد و با کار های ضعیف مدیر قبلی کاری نداشته و سعی در اصلاح آن داشته باشد.

خبرنگار : مهدیه حسین پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار