معاون آموزش نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

اتحاد و همبستگی مردم عامل اصلی شکست توطئه‌های دشمنان است

اردبیل (پانا) - معاون آموزش نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در سال‌های اخیر شاهد هجمه‌ها و توطئه‌های سنگین دشمنان بر علیه کشور هستیم و اتحاد و همبستگی مردم عامل اصلی شکست توطئه‌های دشمنان است.

کد مطلب: ۸۴۴۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
اتحاد و همبستگی مردم عامل اصلی شکست توطئه‌های دشمنان است

یادواره 610 شهید والامقام شهرستان مشگین‌شهر با محوریت سردار رشید اسلام شهید میرمحمود بنی هاشم فرمانده گردان حضرت علی اصغر(ع) لشکر 31 عاشورا با حضور گسترده مردم ولایتمدار این منطقه و خانواده محترم شهدا و ایثارگران و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و با حضور سردار کریمیان معاون آموزش نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گلزار شهدای مشگین‌شهر برگزار شد .

معاون آموزش نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این یادواره اتحاد و همبستگی مردم را عامل اصلی شکست توطئه‌های دشمنان دانست و اظهار داشت: در سال‌های اخیر شاهد هجمه‌ها و توطئه‌های سنگین دشمنان بر علیه کشور هستیم به طوری که با تمام توان دشمنان وارد مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران شدند که نمونه آن را در فتنه 88 شاهد بودیم اما حماسه مردم در 9 دی تمامی نقشه‌های دشمنان را برملا کرد .

سردار پاسدار غلام عسگر کریمیان با تاکید بر اهمیت ایستادگی مردم در مقابل توطئه‌های استکبار بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب دشمنان با برپایی جنگ نظامی در صدد آسیب زدن به کشور برآمدند اما با شکست سخت مواجه شدند و پس از آن نیز وارد جنگ نرم شده‌اند تا از این طریق بتوانند به اهداف شوم خود دست یافته و فرهنگ و اعتقادات مردم را زیر سوال می‌برند که باید مردم در این زمینه هوشیاری لازم را داشته باشند .

وی تصریح کرد: به اعتقاد نظریه‌پردازان آمریکایی جنگ سخت بر علیه ایران اقدامی احمقانه بوده به همین خاطر به تحریم و مذاکره روی آورده‌اند و با مذاکره به دنبال تضعیف جمهوری اسلامی ایران هستند که باید مسئولان در این زمینه هوشیار باشند .

فرمانده سابق سپاه عاشورا با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی گفت: در صورتی که منویات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی در اولویت قرار گرفته و برای آن تلاش شود به یقین مشکلات اقتصادی موجود در کشور نیز برطرف خواهد شد .

کریمیان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا که با ایثارگری اجازه دستیابی دشمنان به اهداف خود را ندادند، افزود: نه در مشگین‌شهر نه در استان‌ها و نه در ایران بلکه در همه جای جهان یاد کردن از شهدایی که جان و همه وجودشان را تقدیم اسلام و عدالت کردند، یک امر بسیار مقدسی است .

معاون آموزش نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: برگزاری این مراسمات برای شناساندن مرام شهدا و راه شهیدان و آرمان‌های انقلاب اسلامی است و همانطور که مقام معظم رهبری هم فرمودند: یاد نام شهدا و یاد کردن از شهدا کمتر از خود شهادت نیست و باید اینها را زنده نگه داریم .

وی نام سردار رشید اسلام شهید میرمحمود بنی هاشم را نماد غیرت خواند و گفت: خدا روحش را شاد کند و ما را شرمنده شهدا نکند .

معاون آموزش نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: شهید ابراهیم رضایی شهیدی که از استان اردبیل بود در لحظه شهادت نام حسین حسین در گوشم زمزمه می‌کرد و ما با این عشق زنده‌ایم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار