فرماندار آستارا: تعزیرات حکومتی در تنظیم بازار کوشا باشد

رشت (پانا) - فرماندار بندر آستارا گفت: حفظ تعادل بازار این شهرستان در وضعیت فعلی ضروری است و اداره تعزیرات حکومتی باید در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشد.

کد مطلب: ۸۴۴۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار آستارا: تعزیرات حکومتی در تنظیم بازار کوشا باشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آستارا، یونس رنجکش عصر جمعه در نشست با مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان در فرمانداری آستارا افزود: پیگیری مطالبات مردم در راستای حقوق شهروندی و کنترل بازار از سازمان تعزیرات حکومتی بر می آید و فعالیت این سازمان باید رضایت مردم را جلب کند.
وی بیان کرد: اگر به درستی به کنترل بازار پرداخته شود، اعتماد به حاکمیت و امید در جامعه بیشتر می شود و تعزیرات حکومتی باید با افراد سودجو در شرایط بد اقتصادی مقابله کند.
وی ادامه داد: در برخورد با متخلفان باید ریشه های اصلی شناسایی و با عاملان تخلف برخورد شود و برای امنیت اصناف در این شهرستان تلاش می کنیم.
منصور انصاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان نیز در این جلسه گفت: نظارت دقیق بر بازار در راستای حفظ منافع عمومی مهم است و تعزیرات حکومتی آستارا عملکرد خوبی در تنظیم بازار دارد و کارکنان آن با جدیت پیگیر مطالبات مردم هستند.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است و پنج هزار واحد صنفی در آن فعال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار