اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات ساکن

تهران(پانا)-رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات ساکن خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۴۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات ساکن

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، سرهنگ محمد رازقی درباره وضعیت ترافیکی معابر تهران در اولین روز هفته گفت: محور غرب به شرق بزرگراه‌ همت از پل ستاری تا یادگار امام(ره) و در ادامه از چمران تا قبل از مدرس، بزرگراه‌ حکیم از اباذر تا شیخ بهایی، بزرگراه‌ هاشمی رفسنجانی از اشرفی اصفهانی تا چمران و بزرگراه‌ شیخ‌فصل ا... نوری از تیموری تا پل شهرک آزمایش دارای بار ترافیک نیمه‌سنگین است.

رازقی همچنین افزود: محور شرق به غرب بزرگراه زین‌الدین از شمس‌آباد تا پاسداران و بزرگراه بابایی از امام علی(ع)، محور جنوب به شمال بزرگراه امام علی(ع) در محدوده گلشن‌دوست، بزرگراه نواب از 9 دی تا ورودی تونل توحید و در ادامه بزرگراه چمران محدوده بین حکیم و همت، مسیر غرب به شرق خیابان آزادی از استاد معین تا آذربایجان و مسیر شرق به غرب خیابان دماوند از بعد پل امام علی(ع) تا پل چوبی با حجم بار ترافیکی روبرو است.

وی متذکر شد: با توجه به تأثیر تخلفات ساکن مانند پارک دوبله، پارک در محل توقف ممنوع و... در افزایش ترافیک معابر، از امروز طرح تشدید برخورد با این تخلفات اجرا می‌شود و عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی در رابطه با متخلفین اعمال قانون خواهند نمود. به شهروندان توصیه می‌شود خودروی خود را خصوصاً در معابر کم‌عرض رها نکنند زیرا باعث افزایش حجم ترافیک می‌شود. لازم است شهروندان محترم از پارکینگ‌های مجاز سطح شهر استفاده نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار