تأیید آرای کمیته انضباطی از سوی کمیته استیناف

تهران (پانا) - کمیته استیناف فدراسیون سه رأی خود را درباره دو بازیکن تیم ملوان بندر انزلی و بازیکن تیم بادران اعلام کرد.

کد مطلب: ۸۴۴۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد
تأیید آرای کمیته انضباطی از سوی کمیته استیناف

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به محرومیت علیرضا سلیمی، بازیکن تیم بادران به مدت دو جلسه و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی به دلیل توهین و فحاشی به تماشاگران در جریان مسابقه دو تیم بادران تهران و مس رفسنجان از سوی کمیته انضباطی، کمیته استیناف پس از بررسی اعلام کرد که رأی فوق قطعی است و عیناً تأیید می‌شود.

گفتنی است، درخواست شهاب زندی، بازیکن ملوان بندر انزلی که در دیدار تیمش مقابل شهرداری ماهشهر مرتکب تخلفاتی مبنی بر اهانت به داور و سایر مسئولان و رفتار غیرورزشی شده و از سوی کمیته انضباطی به دو جلسه محرومیت و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده بود، کمیته استیناف پس از بررسی پرونده رأی کمیته انضباطی را تأیید و قطعی اعلام کرد.

لازم به ذکر است، پس از درخواست بابک مرادی، بازیکن تیم ملوان بندر انزلی به دلیل اعتراض به کمک داور و رفتار غیر ورزشی و اهانت و فحاشی در جریان مسابقه مقابل تیم خونه‌به‌خونه به چهار جلسه محرومیت و 10 میلیون ریال جریمه محکوم شد. کمیته استیناف پس از بررسی این پرونده، رأی کمیته انضباطی را تأیید و قطعی اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار