مدیر کل امور مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد:

بیان اخبار استانی،ویژگی اصلی نشریات خراسان جنوبی

بیرجند (پانا) - مدیر کل امور مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نشریات خراسان جنوبی تفاوت و تمایزی نسبت به سایر نشریات بقیه استان ها دارند و آن این است که نشریات خراسان جنوبی ،اخبار محلی و استانی را در اولویت کار خود قرار داده اند.

کد مطلب: ۸۴۴۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
بیان اخبار استانی،ویژگی اصلی نشریات خراسان جنوبی

سید محمدرضا دربندی مدیر کل امور مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار گفت: شکی وجود ندارد که نشریات و روزنامه ها، از ارکان جدانشدنی رسانه ها هستند که در کار آنها ،وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با دست اندرکارانشان همکاری خواهد کرد.

دربندی گفت:هر فردی برای خود الگویی را دارد و خبرنگاران باید بدانند که الگوی آنها ،پیامبران و ائمه هستند که با توجه به این امر ،رسالت کار خبرنگاران بیشتر به چشم می آید.

مدیر کل امور مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نشریات خراسان جنوبی تفاوت و تمایزی نسبت به سایر نشریات بقیه استان ها دارند و آن این است که نشریات خراسان جنوبی ،اخبار محلی و استانی را در اولویت کار خود قرار داده اند.

در این مراسم از خانواده شهید مرتضی بصیری پور ، خانواده مرحوم غلامعلی خالدی اولین رئیس خانه مطبوعات خراسان جنوبی و چندی تن از خبرنگاران تجلیل شد.

خبرنگار پانا:سید محمد علی سجادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار