محلات پایلوت طرح "مدرسه بدون خدمتگزار" می‌شود

اراک(پانا)- سرپرست آموزش و پرورش شهرستان محلات از اجرای طرح مدرسه بدون خدمتگزار به صورت پایلوت در 4 مدرسه شهر محلات خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۴۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد
محلات پایلوت طرح "مدرسه بدون خدمتگزار" می‌شود

محمود اللهیاری گفت: بهداشت جسم و روح یکی از ارکان مهم در سبک زندگی اسلامی است، به‌طوری که در احادیث و روایات، نظافت شخصی بسیار مورد تأکید قرار گرفته است و گواه این مطلب کلام امام رضا (ع) در مورد اهمیت نظافت و بهداشت است که می‌فرمایند «پاکیزگی و نظافت از اخلاق پیامبر است».

وی افزود: در راستای سیاست‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، جهت ارتقای فرهنگ عمومی خودپاکیزگی دانش‌آموزان 4 مدرسه شهر محلات در سال تحصیلی جدید به‌صورت پایلوت مجری طرح خودپاکیزگی در مدارس کشور می شوند.

سرپرست آموزش و پرورش محلات بیان کرد: در این طرح نیازمند همکاری و حمایت همه‌جانبه همه مسئولین، مدیران، معلمان، انجمن اولیا و مربیان و خانواده‌ها هستیم.

اللهیاری اظهار داشت: این طرح با شعارهایی از جمله "ما دانش‌آموزان در این مدرسه نیاز به خدمتگزار نداریم"، "ما دانش‌آموزان با غیرت در این مدرسه اجازه نمی‌دهیم قامتی برای جمع کردن زباله‌های ما خم شود"،"ما دانش‌آموزان به دوستان خود که آشغال بریزند حتماً تذکر خواهیم داد"و"ما دانش‌آموزان هم در مدرسه و هم در منزل آشغال نخواهیم ریخت" همراه خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار