همه کارشناسان روابط عمومی خبرنگارند

ارومیه(پانا)- مشاور مدیر کل و رئیس اداره اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی گفت: همه کارشناسان روابط عمومی خبرنگارند و توجه به فعال سازی سایت ها و اطلاع رسانی و تمهیدات لازم جهت آگاه سازی مخاطبین بر عهده آنان است.

کد مطلب: ۸۴۴۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد
همه کارشناسان روابط عمومی خبرنگارند

مهدی محمد پور در نشست تخصصی کارشناسان روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی افزود: آگاه سازی مخاطبین و تسری بخشی به اطلاع رسانی در زمینه فعالیتهای سازمانی از وظایف روابط عمومی هاست.

وی بیان کرد: خبرنگاری یک جوشش ،پوشش، ذوق، هنر و فن نیل به واقعیت ها و حقایق بسیار بالاست پس کار خبری جدی گرفته شود و دقت و ظرافت در این حرفه مهم و جدی است.


محمد پور با اشاره به ظرفیت های موجود در عرصه اطلاع رسانی بیان کرد: پذیرفتن این مسئولیت با همت، باور و مهارت،عشق و علاقه باید توام باشد.


وی با اشاره به سختی کار در روابط عمومی ها اضافه کرد: کارشناسان روابط عمومی در ظاهر درون سازمان و طبق قواعد و چارچوب اداری فعالیت می کنند ولی شکل مسئولیت حوزه کاری ما متفاوت از بقیه کارشناسی هاست که منوط به ساعت کاری مشخص و معین نیست بلکه باید دیدگاه برون سازمانی داشته و دنبال مطالعات و شیوه های مختلف باشیم.


محمد پور گفت: در محیط کاری خود چشم انداز درون سازمانی و برون سازمانی به خود داشته باشید و نهایتا کاربلد بودن مهم است.


وی اظهار کرد: روابط عمومی یک علم است و رشته های دانشگاهی تخصصی دارد و همچنین نیاز به مهارت خاصی دارد و کارشناس روابط عمومی می باید با فن آوری های نوین آشنا باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار