وزیر کشور:

باید کمر قاچاقچیان را با شناسایی و توقیف اموال شکست

یزد (پانا) - وزیر کشور در جلسه مشترک شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و بررسی آسیب های اجتماعی استان یزد، گفت: ما می‌توانیم با شناسایی اموال قاچاقچیان و مصادره ْآنها ضربه سنگینی به آنها وارد و به موفقیت بزرگی دست پیدا کنیم.

کد مطلب: ۸۴۴۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
باید کمر قاچاقچیان را با شناسایی و توقیف اموال شکست

جلسه مشترک شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و بررسی آسیب های اجتماعی استان یزد عصر روز پنج شنبه ۱۸ مردادماه با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، محمود زمانی قمی، ‌استاندار یزد،‌ معاونان وزیر کشور و معاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد.
وزیر کشور در این جلسه در سخنان کوتاهی ضمن تاکید بر برخورد جدی دستگاه های انتظامی و امنیتی و قضایی با مواد مخدر، اظهار کرد: برای موفقیت در مبارزه با مواد مخدر باید بتوانیم ضربه سنگین اقتصادی با شناسایی اموال قاچاقچیان و مصادره آنها بزنیم.
‌رحمانی فضلی تاکید کرد: اموال قاچاقچیان باید با سرعت شناسایی و توقیف شود، به تعبیری باید کمر قاچاقچیان را از این طریق بشکنیم ‌و به همین جهت قضات و نیروهای انتظامی و امنیتی باید با شدت با این باندها و گروه ها برخورد کنند.
وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر همچنین با پیشنهاد رئیس سازمان امور اجتماعی کشور به منظور عضویت مدیران کل اجتماعی و فرهنگی استانداری ها در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استانی موافقت کرد.
معاون وزیر کشور و رئیس سازمان امور اجتماعی در این جلسه برگزاری کلاس های پیش از ازدواج در استان یزد را اقدامی مبتکرانه و در جهت تحکیم خانواده برشمرد و اظهارداشت: در این ستاد حدود ۱۶ ساعت آموزش های پیش از ازدواج درنظر گرفته شده که اقدام بسیار خوبی است.
"‌تقی ‌رستم وندی" همچنین از پیشنهادی برای ایجاد ۵ دفتر تسهیل گری در برخی از شهرستان های استان یزد خبر داد و تصریح کرد: کمک به خانه سمن ها در شهر یزد، تقویت و حمایت از آموزش های پیش از ازد‌واج و برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در راستای ایجاد و تقویت نشاط در دستورکار این سازمان برای استان یزد قرار دارد.
معاون اداری، مالی و امور مجلس ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان یزد، اظهارداشت: بر اساس آخرین گزارش ارائه شده در ۴ ماهه نخست سال جاری حدود ۱۵ تن انواع مواد مخدر در سطح استان یزد کشف شده است.
"‌سیدنجیب حسینی" با اشاره به تصویب مصوبات پیشنهادی افزود: تجهیز حدود ۳۰ خانه ورزش روستایی با همکاری ستاد و سایر نهادهای مرتبط انجام خواهد گرفت، همچنین به منظور حمایت از صیانت و اشتغال بهبودیافتگان به ازای هر نفر ۱۵۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال و ۵۰ درصد سهم بیمه کارفرما توسط ستاد پرداخت خواهد شد.
معاون اداری، مالی و امور مجلس ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور از افزایش ظرفیت مرکز تبصره ۲ ماده ۱۶ برای درمان زنان معتاد متجاهر با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: برگزاری کارگاه های پیشگیری اولیه از اعتیاد در دستورکار شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ‌یزد قرار گرفته است.

خبرنگار/ مرتضی ملانوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار