بهره برداری از چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهرستان گنبد کاووس

گرگان (پانا) - بهره برداری از چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهرستان گنبد کاووس با حضور مدیر کل آموزش و پرورش گلستان صورت گرفت.

کد مطلب: ۸۴۴۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری از چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهرستان گنبد کاووس

چمن مصنوعی زمین فوتبال مجموعه ورزشی تختی گنبد کاووس با حضور احسان گوهری راد، مدیر کل آموزش و پرورش گلستان و فرج الله رزاقی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبد کاووس با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و یک صد میلیون ریال به وسعت هزار متر مربع، از محل مشارکت های مردمی، درآمدهای کارشناسی ورزشی و 20 درصد کمک اداره کل آموزش و پرورش گلستان امروز چهارشنبه افتتاح شد.

احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان در حاشیه این مراسم گفت: خوشبختانه امسال در بخش سرانه های ورزشی شاهد افزایش چشم گیری بودیم و اعتقاد داریم که هر چقدر در این زمینه و ترویج روحیه ورزش و شاداب سازی نسل جدید فعالیت نماییم، گسترش آسیب های اجتماعی در جامعه کمتر خواهد بود.

سید صالح رفعتی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش گنبد نیز در این مراسم تصریح کرد: آموزش و پرورش گنبد دارای 2 چمن مصنوعی زمین فوتبال به نام های شهید نوعی و مجموعه ورزشی تختی می باشد. از برنامه های دیگر این معاونت، احداث یک چمن مصنوعی دیگر در مجموعه ورزشی تختی و 3 چمن مصنوعی در سایر نقاط شهر در سه واحد آموزشی مختلف شهر گنبد در دست اقدام می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار