سرپرست شهرداری کرج خبر داد: بهره برداری از پروژه تقاطع غیر همسطح ماهان باغستان ظرف 3 ماه آتی

کرج (پانا)- سرپرست شهرداری کرج در بازدید میدانی از پروژه تقاطع غیر همسطح ماهان- باغستان، در جریان روند اجرایی این طرح قرار گرفت.

کد مطلب: ۸۴۴۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست  شهرداری کرج خبر داد: بهره برداری از پروژه تقاطع غیر همسطح ماهان باغستان ظرف 3 ماه آتی

محمدرضا احمدی نژاد در بازدید از روند اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح ماهان- باغستان "بلوار سربازان گمنانم- بلوار امام خمینی(ره)" با بیان اینکه این طرح اواخر سال 95 با هدف کاهش حجم ترافیک و تسریع در روند تردد شهروندان بر زمین زده شد، اظهار کرد:به طور حتم تسریع در روند اجرایی شدن پروژه های عمرانی، توسعه شهر را به همراه خواهد داشت.

احمدی نژاد اضافه کرد: کاهش اتلاف وقت شهروندان در ترافیک، کاهش مصرف سوخت، کاهش تولید و انتشار آلاینده های هوا و افزایش دسترسی اراضی تحت تاثیر به شبکه های اصلی حمل و نقل شهر از منافع این طرح محسوب می شود.

وی با بیان اینکه طبق ارزیابی های صورت گرفته این پروژه با پیشرفت فیزیکی 50 درصد در حال انجام است، افزود: اجرای عرشه شرقی زیرگذر، اجرای عرشه و شمع های جبه های شرقی، اجرای راستگرد شمال به غرب، اجرای خاکبرداری ضلع شرقی، اجرای دیوارهای حائل ضلع شرقی و غربی از اهم فعالیت های انجام شده این پروژه به شمار می رود.

سرپرست شهرداری کرج با تاکید بر اینکه بر اساس اظهارات مشاورین و پیمانکار پروژه تقاطع غیرهمسطح ماهان - باغستان، این طرح در صورت همکاری ادارات آب و فاضلاب، گاز، مخابرات و تزریق به موقع منابع مالی طی 3 ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید، خاطرنشان کرد: این پروژه کاهش بار ترافیکی محدوده خیابان شهبد بهشتی، حد فاصل سه راه رجایی شهر تا میدان حصارک را به همراه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار