مدارس کاشان رتبه های برتر شوراهای دانش آموزی استان اصفهان را به دست آوردند

کاشان(پانا)-کارشناس مسوول فعالیت های فوق برنامه مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: در سنجش عملکرد و فعالیت شوراهای دانش آموزی مدارس استان اصفهان، سه واحد آموزشی این شهرستان در گروه مدارس متوسطه موفق به کسب رتبه های برتر شدند.

کد مطلب: ۸۴۴۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
مدارس کاشان رتبه های برتر شوراهای دانش آموزی استان اصفهان را به دست آوردند

محمد رضا معصومی در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد : از بین ۶۰ مدرسه دخترانه استان اصفهان، دبیرستان ابن سینا رتبه دوم و دبیرستان شاهد مس فروش رتبه سوم را کسب کردند و در متوسطه دوم پسران از مجموع 60 دبیرستان استان اصفهان، دبیرستان محتشمی رتبه سوم را به دست آورد.

وی افزود: از مجموع ۱۸۱مدرسه ابتدایی شامل ۹۱ مدرسه دخترانه و۹۰مدرسه پسرانه، پس از بررسی مستندات ارسالی، مدرسه های قریشی،گلها و شاهد علی بن ابیطالب رتبه های اول تا سوم در سطح شهرستان را کسب کردند و انصار الحسین به عنوان رتبه برتر معرفی شد.

وی تصریح کرد: در مقطع متوسطه اول از مجموع ۴۵ مدرسه دخترانه، مدارس شاهد مس فروش، ابن سینا و زاهد به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و درگروه مدارس پسرانه از مجموع ۴۲ واحد آموزشی دبیرستان اصفهانیان رتبه برتر را به دست آورد.

معصومی گفت: در گروه متوسطه دوم از ۳۲ دبیرستان دخترانه، مدارس خدیجه کبری، شاهد وهنرستان کتابچی رتبه های اول تا سوم را به دست آورده و در گروه مدارس پسرانه از بین ۳۸ واحد آموزشی، دبیرستان محتشمی به عنوان رتبه برتر معرفی شد.

به گزارش پانا، 51 هزار دانش آموز در 330 واحد آموزشی شهرستان کاشان به تحصیل مشغول بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار