باحضور مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان صورت گرفت:

تجلیل از پیشتازان سازمان دانش آموزی به پاس کسب رتبه نخست کشوری در اردوی ملی تابستان 97

زاهدان(پانا)- با حضور مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از پیشتازان سازمان دانش آموزی به پاس کسب رتبه نخست کشوری در اردوی ملی تابستان 97 تجلیل بعمل آمد.

کد مطلب: ۸۴۴۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از پیشتازان سازمان دانش آموزی به پاس کسب رتبه نخست کشوری در اردوی ملی تابستان 97

علیرضا نخعی در این آیین اظهار داشت: ‌اعضای سازمان دانش آموزی، دانش‌آموزان می‌باشند که تشویق و ترغیب آنها به فراگیری و استفاده از شیوه‌های تعاون و همکاری درفعالیتهای مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در واحدهای آموزشی از جمله وظایف سازمان است.

وی بیان کرد: مهمترین بخش و سرمایه در آموزش و پرورش و جامعه دانش آموزان هستند و همه سیستم خدمتگزارو برای آنها می باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با تاکید بر عضویت همه دانش آموازان در سازمان دانش آموزی افزود: همه فعالیتهای پرورشی از کانال سازمان دانش آموزی و با توان دانش آموزان انجام گیرد.

نخعی تربیت اجتماعی دانش آموزان را مهم دانست و ادامه داد: عملکرد و فعالیت های سازمان دانش آموزی استان در این راستا قابل تقدیر است.

گفتنی است: در این دوره از اردو ها تعداد ۴۰ دانش آموز و مربی شرکت داشتند که دانش آموزان پیشتاز استان موفق به کسب سه پرچم افتخار اردویی و کسب مقام نخست تیم صف جمع و نظام جمع در بین استان‌های کشور شدند .

شایان ذکر است: در این دوره از اردو ها تعداد ۳۵ دانش آموز در ۵ تیم ۷ نفره توسط ارزیابان استانی از سراسر استان انتخاب و پس از گذراندن دوره های آموزشی و برگزاری پیش اردوی دو روزه در رقابت های کشوری حضور یافته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار