همراه اول به جمع خیران مدرسه‌ساز پیوست

#مثل_اول فقط با شماره‌گیری #۲۴*

تهران (پانا) - شرکت ارتباطات سیار ایران (اپراتور اول تلفن همراه کشور) با امضای دو تفاهم‌نامه برای مدرسه‌سازی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه و همچنین فراهم‌کردن امکان جذب مشارکت‌های مردمی با شماره گیری #24* به جمع خیران مدرسه‌ساز پیوست.

کد مطلب: ۸۴۴۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
همراه اول به جمع خیران مدرسه‌ساز پیوست

به گزارش روابط عمومی سازمان نوسازی مدارس کشور، با حضور رئیس جامعه خیران مدررسه‌ساز کشور و مدیرعامل شرکت همراه اول، تفاهم‌نامه مشارکت در مدرسه‌سازی برای مناطق‌ زلزله‌زده کرمانشاه و همچنین فراهم‌کردن امکان پرداخت کمک‌های مردمی در سراسر کشور (مشترکین همراه اول) با شماره گیری #24* و واریز مبالغ جمع آوری شده مردمی به حساب جامعه خیران مدرسه‌ساز، امضا شد.

برساس این تفاهم‌نامه شرکت همراه اول علاوه بر پرداخت 50 میلیارد ریال کمک نقدی برای بازسازی مدارس مناطق زلزله‌زده کرمانشاه، با رونمائی از کمپین #مثل_اول ( مدارس را مثل اول می‌سازیم) و همچنین اعلام کد #24* برای شماره‌گیری تمام مشترکین همراه اول در سراسر کشور و پرداخت کمک‌های دلخواه به مدرسه‌سازی، تعهد خود را برای مشارکت در توسعه فضاهای آموزشی در مناطق محروم اعلام کرد.

کد #24* (ussd) تا 16 شهریور امسال برای جذب کمک‌های مردمی مشترکین همراه اول در سراسر کشور فعال است تا نیکوکاران مدرسه‌ساز از پیر و جوان و زن و مرد و کودک بتوانند کمک‌های دلخواه خود را برای این کار خیر اختصاص دهند.

جامعه هنرمندان و بازیگرانی چون فاطمه گودرزی، بهنوش بختیاری، الهام حمیدی، شهرزاد کمالی‌زاده، لیلا بلوکات، شیرین ولی‌پور، حجت اشرف‌زاده(خواننده)، محمدرضا مصباح (تهیه کننده سینما) با حمایت از کمپین #مثل_اول حمایت خود را از مشارکت عمومی برای مدرسه‌سازی اعلام کرده و با شماره‌گیری کد #24* کمک‌های شخصی خود را برای این کار خیر اختصاص دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار