مدیر سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی خبر داد :

1926دوره آموزشی ویژه مربیان و اعضای تشکلات دانش آموزی استان برگزار شد

بیرجند (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی گفت: در سال تحصیلی گذشته بیش از یک هزار و 926 دوره و کارگاه آموزشی ویژه مربیان و دانش آموزان عضو تشکلات دانش آموزی استان برگزار شده است.

کد مطلب: ۸۴۴۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد
1926دوره آموزشی ویژه مربیان و اعضای تشکلات دانش آموزی استان برگزار شد

محمد رضا با اطمینان صبح امروز در دیدار سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان با دانش آموزان خبرنگار خبرگزاری پانا، اظهار کرد: در حال حاضر 630 گروه تشکلات مختلف دانش آموزی در مدارس استان فعالیت می کنند.

وی با اشاره به رشد 20 درصدی دانش آموزان عضو تشکلات دانش آموزی خراسان جنوبی؛ تصریح کرد: همچنین در سال جاری و به لطف زحمات کارشناسان سازمان دانش آموزی شاهد رشد بیش از 50 درصدی تعداد مربیان و دوره های آموزشی اجرا شده نسبت به مدت مشابه در سال گذشته هستیم.

با اطمینان، با بیان این که دفتر خبرگزاری پانای خراسان جنوبی یکی از مجهزترین دفاتر این خبرگزاری در سطح کشور است، اضافه کرد: هدف خبر گزاری پانا تعلیم و تربیت خبرنگارانی مومن، متعهد، متبهر و پرتلاش برای حضور در جامعه ی رسانه ای استان و در سطح ملی است.

مدیر سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی از فعالیت 630خبرنگار دختر و پسر در مدارس استان خبر داد و افزود: از این تعداد 40 دانش آموز دختر و پسر به صورت مداوم برای دفتر خبرگزاری پانا مرکز استان فعالیت می کنند.

وی خاطر نشان کرد: در سال تحصیلی گذشته برای تجهیز دفتر خبرگزاری پانا در مرکز خراسان جنوبی بیش از 16 میلیون تومان از محل منابع داخلی سازمان دانش آموزی و کمک خیرین هزینه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار