انعقاد تفاهم‌نامه شورای عالی استان‌ها و سازمان محیط‌زیست برای کمک‌رسانی به وضع محیط‌زیست

تهران (پانا) - رئیس شورای عالی استان‌ها از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با سازمان محیط زیست برای کمک رسانی به وضع محیط زیست در جلسه امروز شورای عالی استان‌ها خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۴۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد
انعقاد تفاهم‌نامه شورای عالی استان‌ها و سازمان محیط‌زیست برای کمک‌رسانی به وضع محیط‌زیست

به گزارش روابط عمومی شورای عالی استان‌ها، مرتضی الویری در حاشیه برگزاری هشتمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها گفت: در جلسه امروز رئیس سازمان محیط زیست گفت که با پنج تا شش هزار نیرو در حوزه محیط زیست نمی‌توان با معضلات در این بخش مقابله کرد. امروز توافقنامه‌ای با سازمان محیط زیست به امضا رسید و بر اساس آن مجموعه عالی شورای عالی استان‌ها آمادگی خود را برای همکاری با سازمان محیط زیست اعلام کرد.

رئیس شورای عالی استان‌ها اضافه کرد: این تفاهمنامه مقدمه‌ای برای همکاری مردم با سازمان محیط زیست و شوراها در شهرها و روستاها خواهد بود و شورای عالی استان‌ها می‌تواند در بخش‌های مختلف سازمان محیط زیست را کمک کند. به عنوان مثال در داخل شهرها آلایندگی‌هایی وجود دارد و مصوبات شورا می‌تواند محدودیت‌هایی را برای کاهش آلایندگی اتوبوس‌ها بوجود آورد. شوراها می‌توانند در کیفیت و بهینه مصرف همکاری داشته باشند.

الویری گفت: متاسفانه ۲.۵ برابر نرم جهانی در کشور مصرف آب داریم در حالیکه میزان بارش در کشورمان ۲۱۰ میلیمتر است و بسیار کم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار