وزیر کشور:

دشمن به دنبال ایجاد تنش در کشور

یزد(پانا) ـ عبدالرضا رحمانی فضلی در سفر خود به یزد با اشاره به راه های دشمن برای مقابله با کشور ایران افزود: امروزه دشمن به دنبال ایجاد تنش در جامعه ما می باشد.

کد مطلب: ۸۴۴۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد
دشمن به دنبال ایجاد تنش در کشور

رحمانی فضلی دقایقی قبل در سیزدهیمن جلسه ستاد راهبردی ومدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد گفت: اقتصاد مقاومتی در یزد باید متفاوت باشد زیراهروقت به گذشته خود می پردازیم یادآوری خاطره ها نیست بلکه نشان از علم وتجربه،مجاهدت و هوشمندی یک ملت در نحوه انتخاب زندگی خود با شرایط محیط اطراف است که این موضوع در استان یزد به چشم می خورد

وی ایران را مهد حکمت، فلسفه و زیبایی دانست و افزود:یاد آوری تمام این موضوعات راهنمایی است برای مسیر مانده و پیش رو و باید از آن الگو بگیریم.

رحمانی فضلی گفت: در شرایط امروز کشور ما می تواینم نگاه های مختفلی به این شرایط داشته باشیم یک نگاه یاس و یک نگاه و در مقابل هر تغییری قدرت تغییر داشته باشیم که در حال حاضر دنیا در مقابل قدرت ما ایستاده است.

وی درمقابل با شیوه های برخورد دشمن با ملت ایران تصریح کرد: دشمن سه سطح مقابله با ما رادارند اولین شیوه برخورد نظامی است که توان این را ندارند که بتوانند با ایران وارد جنگ شوند و نگران این مسئله نیستیم و آمادگی مقابله را داریم.

وزیر کشور افزود: موضوع و سطح دوم بحث اقتصادی می باشد که اصلا قابل قبول نیست بعد از گذشت ۴۰سال از انقلاب هنوز هم ملت ایران را با توجه به اینکه ظرفیت مارا در اقتصاد میدانند تهدید به تحریم نفت میکنند.

سومین مسئله مورد نظر آنها که باید آن را مورد توجه قرار دهیم ایجاد تنش های اجتماعی در کشور است که امروزه میوی بینم بعضی از موارد را به شکلی بزرگ نمایی میکنند که در کشور ناامنی اینجاد کند.

رحمانی فضلی در ادامه افزود: شما کشور های خارجی را نگاه کنید یک آتش را نمی توانند مدیریت کنند اما رسانه هایشان درکشور ما دخالت می کنند که اینجاد ناامنی کنند اما نمونه مدیریت در کشور زلزله کرمانشاه را می توان مثال زد که به خوبی این چالش طبیعی را مدیریت کردیم.

وی در ادامه بیان داشت: به سادگی حرف های دشمن را قبول نکنیم مقابل آنها بایستیم و با تعویض نگاه خود به ظرفیت های موجود در کشور با تحریم ها و تهدید ها مقابله کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار