راهیابی گروه نمایش عروسکی به مرحله کشوری

کرمانشاه (پانا) -در سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری در بخش نمایش عروسکی، دانش‌آموزان پسر استان کرمانشاه در بین 32 استان به‌عنوان برگزیده کشوری به جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری مرحله کشوری دعوت شدند.

کد مطلب: ۸۴۴۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی گروه نمایش عروسکی به مرحله کشوری

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمانشاه در گفت‌وگو با پانا از راهیابی دانش‌آموزان پسر دوره متوسطه دوم در بخش نمایش عروسکی به جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری مرحله کشوری خبر داد.

سید مجتبی موسوی اظهار داشت: این دانش‌آموزان که به صورت گروهی در جشنواره سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری شرکت کرده‌اند، از بین 32 استان در بخش پسران، 9 استان به عنوان برگزیده کشوری مسابقات فرهنگی و هنری، به جشنواره کشوری دعوت شدند که دانش‌آموزان پسر آموزشگاه توکل ﻣﺆمنی (باهنر) از ناحیه یک کرمانشاه به عنوان نماینده استان در مرحله کشوری که از تاریخ 18 تا 29 مردادماه جاری در استان تهران (اردوگاه شهید باهنر) برگزار می‌شود، حضور می‌یابند.

وی در پایان گفت: در بخش نمایشنامه‌خوانی دختران هنرستان هنرهای زیبا از ناحیه یک و در بخش نقالی خانم حانیه روزافزای از آموزشگاه استقلال ناحیه سه و آقای محمد مهدی شهرستانی از آموزشگاه سراج ناحیه یک به عنوان برگزیده کشوری به جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری مرحله کشوری دعوت شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار