با حضور استاندار و جمعی از مسئولان کشوری و استانی؛

مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز قزوین معرفی شد

قزوین (پانا) - با حضور استاندار و جمعی از مسئولان کشوری و استانی؛ مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز قزوین معرفی شد .

کد مطلب: ۸۴۴۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز قزوین معرفی شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین،مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین با حضور استاندار قزوین و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در تالار آینده پژوهی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد.

استاندار قزوین نیز در سخنانی نقش رسانه‌ ها، به ویژه رسانه ملی در شفاف سازی و مبارزه با فساد را بسیار مهم دانست.

عبدالمحمد زاهدی با بیان اینکه نقش رسانه ملی در همه عرصه‌ها بی بدیل و تاثیرگذار است، یادآور شد: در زمان جنگ سیاسی، اقتصادی و رسانه‌ای جهان، رسانه ملی طلایه دار و فرمانده میدان است.

این مقام عالی استان ادامه داد: در شرایط کنونی برای حفظ وحدت و یکپارچگی باید یک صدای واحد از همه رسانه ها، تریبون ها، محافل و گروه‌ ها شنیده شود و آن در جهت ایجاد، ارتقا و نمایش وحدت است.

استاندار قزوین با بیان اینکه نقشی که رسانه ملی و واحد‌های استانی با توجه به اقلیم‌ها و فرهنگ‌ های متفاوت در ارتباط با توسعه منطقه‌ای کشور دارند، اضافه کرد: رسانه ملی در مراکز استان‌ ها از یک طرف به ویژگی‌ های درون استانی می‌پردازد و از طرف دیگر رابط اخبار استان و کشور است که این مهم در صدا و سیمای تازه تاسیس قزوین به خوبی نمایان است.

در این مراسم از خدمات چهار ساله ابوالفضل معصومی فر مدیرکل سابق صدا و سیمای مرکز قزوین تجلیل و سعید انبارلویی به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار