کمبود استادکار یکی از معضلات مدارس فنی و حرفه ای است

ارومیه (پانا)- مدیرکل دفتر فنی و حرفه‌ ای وزارت آموزش و پرورش با اشاره به کبود استادکار در مدارس فنی و حرفه ای گفت: در تلاشیم برای تامین بخشی از نیروهای مورد نیاز مدارس فنی حرفه ای و کار و دانش از دانشگاه های فنی و حرفه ای کمک بگیریم.

کد مطلب: ۸۴۴۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
کمبود استادکار یکی از معضلات مدارس فنی و حرفه ای است

سید محسن حسینی مقدم در جمع معاونان آموزشی آموزش و پرورش آذربایجان غربی اظهار داشت: با انعقاد تفاهم نامه ای با دانشگاه های فنی و حرفه ای، در تلاشیم تا سال آینده، برای تامین بخشی از نیروهای مورد نیاز مدارس فنی حرفه ای و کار و دانش از این دانشگاه ها کمک بگیریم.

وی افزود: جامعه امروزی به این نتیجه رسیده است که جوانان برای زندگی بهتر به کار نیاز دارند و طبق آمار ها 65 درصد افراد مراجعه کننده به آموزشگاه های آزاد، دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس هستند.

مدیرکل دفتر فنی و حرفه‌ ای وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی رشته های فنی حرفه ای و کار و دانش، افزود: اگر در پی حل مشکلات بیکاری جوانان هستیم، باید به سمت فرهنگ سازی رشته های هنرستانی و کار و دانش برویم و نقش رسانه در این امر بسیار مهم است.

ابراهیم محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در ادامه تصریح کرد: رسالت ما در آموزش و پرورش این است که با وجود تمام مشکلات، برای آموزش و پرورش برنامه ریزی کنیم و وظایف خود را به نحو احسن انجام دهیم.

وی ادامه داد: استفاده از منابع انسانی موجود، به شکل بهینه در الویت قرار دارد و حوزه پرورشی خط قرمز ماست و همه آموزش در اختیار پرورش بوده و تمام تلاش ما برای تربیت و پرورش دانش آموزان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار