مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان خبر داد:

کسب کاپ اخلاق و مقام نائب قهرمانی نوجوانان سیستان و بلوچستان در مسابقات فوتسال قهرمانی دانش آموزان کشور

زاهدان(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: تیم مدرسه قهرمان هنرستان تربیت بدنی شهید سرگزی شهرستان زابل نماینده استان در سی و پنجمین دوره مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان کشوردر تبریز نائب قهرمان این دوره از مسابقات شد.

کد مطلب: ۸۴۳۹۹۳
لینک کوتاه کپی شد
کسب کاپ اخلاق و مقام نائب قهرمانی نوجوانان سیستان و بلوچستان در مسابقات فوتسال قهرمانی دانش آموزان کشور

علیرضا نخعی در مراسم تجلیل از نوجوانان افتخار آفرین و کادر فنی تیم فوتسال افزود :در حال حاضر ورزش آموزشگاهی و ورزش قهرمانی دو عنصر جدایی ناپذیر هستند .

وی اظهار داشت : در این راستا با برنامه ریزی ها و تعامل اداره کل آموزش و پرورش استان و اداره کل ورزش و جوانان می توان افق روشن در ورزش استان ایجاد کرد .

نخعی خاطر نشان کرد : نوجوانان سیستانی و بلوچستانی ثابت کرده اند که می توانند فعل خواستن را صرف کنند و کسب مقام دوم قهرمانی کشور آن هم پس از 30سال می تواند بهترین خبر برای ورزش استان باشد .

مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار داشت : با تمام وجود و خلوص نیت از اراده و همت شما نوجوانان قهرمان سپاسگزاریم و امیدواریم با تلاش مضاعف بسوی حرفه ای شدن پیش بروید .

علیرضا نخعی با اشاره به اینکه نوجوانان و جوانان استان در سطح ملی و بین المللی باید حرف برای گفتن داشته باشند ادامه داد : از این به بعد فوتسال استان و زابل ملی خواهد شد .

وی تصریح کرد : در آموزش و پرورش اخلاق مداری یک اصل و یک معیار مهم در برنامه های مختلف است و شما نوجوانان ورزشکار با دریافت کاپ اخلاق و کسب عنوان تیم اخلاق در بین 28 تیم ،تمام و کمال این را به اثبات رساندید.

شایان ذکر است :مسابقات فوتسال قهرمانی دانش آموزان کشور از 5 مرداد با حضور 28 استان کشور در تبریز برگزار شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار