تلنت پیانو در مجموعه فرهنگی هنری سرنا برگزارشد

تهران (پانا) - مرحله اول تلنت پیانو با سرپرستی سمانه اوستا از پیانیست‌های برتر کشور در مجموعه فرهنگی هنری سرنا برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۳۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد
تلنت پیانو در مجموعه فرهنگی هنری سرنا برگزارشد

این تلنت برای اولین‌بار برای کشف استعدادهای برتر پیانو با حمایت مجموعه فرهنگی هنری سرنا برگزار می‌شود و به نفر اول این تلنت یک پیانو به ارزش بیست و پنج میلیون تومان هدیه داده می شود.

در مرحله اول این برنامه استعدادیابی گلسا زارع، علی زارع، دکتر فرهاد شیخی به عنوان داور حضور دارند. یکی از ویژگی‌های این تلنت نداشتن محدودیت سنی است؛ همچنین افرادی که از مرحله مقدماتی به مرحله بالاتر صعود کنند برای ادامه فعالیت هنری‌یشان مورد حمایت مجموعه سرنا قرار می‌گیرند.

سمانه اوستا پیانیست و داور این استعدادیابی درباره تلنت پیانو چنین گفت: این تلنت برای کشف استعداد های برتر است تا به کمک ما افرادی که در نواختن پیانو چیره‌دست هستند به موسیقی کشور معرفی شوند. در این تلنت افراد شرکت کننده مورد آزمایش قرار می‌گیرند و با اجرای صحنه ای آشنا می‌شوند تا بتوانند خودشان را محک بزنند.

وی در ادامه صحبت هایش خاطرنشان کرد: به دلیل استقبال خوب پیانیست‌ها و با حمایت مجموعه فرهنگی هنری سرنا در آینده ای نزدیگ سری دوم این مسابقات را تدارک ‌می‌بینیم به امید اینکه پیانیست‌های چیره دست به مارکت موسیقی معرفی شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار