حریق در انبار مواد شیمایی در شهر ری

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق یک انبار مواد شیمیایی در شهر ری خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۳۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
حریق در انبار مواد شیمایی در شهر ری

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی تهران، جلال ملکی درباره آتش‌سوزی در یک انبار مود شیمیایی اظهار کرد: ساعت 11:24 این آتش‌سوزی در شهری ری، خیابان انبار نفت اعلام شد و پنج ایستگاه به همراه تانکرهای آب و بالابر به محل اعزام شدند. همچنین عوامل آتش‌نشانی باقرشهر هم در محل حضور داشتند. در این محل تعداد زیادی سوله تولید و نگه‌داری مواد شیمیایی وجود داشت. یکی از سوله‌ها که در دل آن چندین انبار کوچک ایجاد شده بود دچار حریق شد و این اتفاق در یکی از انبارها به وسعت 100 متر و در سه طبقه رخ داد.

وی افزود: در این انبار انواع مواد شیمیایی قابل اشتعال وجود داشت و حتی گاهی صدای انفجارهای کوچک هم شنیده می‌شد. آتش‌نشانان از چند طرف عملیات را آغاز کردند و این در حالی بود که آتش کاملا شعله‌ور بود و حتی از زیر سقف‌ها هم به بیرون می‌زد و احتمال سرایت به سایر بخش‌ها نیز وجود داشت. آتش‌نشان با برش سقف‌ها و همچنین استفاده از کف مخصوص شیمیایی و محلول آب آتش را خاموش کردند و آتش تحت کنترل در آمد و خطر گسترش بیشتر وجود ندارد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه این حادثه مصدومیت و تلفات جانی نداشت، گفت: با توجه به اینکه مواد شیمیایی در این انبار بوده و بعضا خاموش کردن چنین حریق‌هایی تاکتیک‌های عملیاتی خاصی را می‌طلبد، آتش‌نشانان مشغول لکه‌گیری هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار