حضور مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در خبرگزاری پانا

نخعی: پانا یک خبرگزاری پایه ای و ریشه ای است

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با حضور در دفتر خبرگزاری پانا سیستان و بلوچستان روز خبرنگار را به خبرنگاران پانا تبریک گفت.

کد مطلب: ۸۴۳۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد
نخعی: پانا یک خبرگزاری پایه ای و ریشه ای است

علیرضا نخعی اظهار کرد: پانا در واقع خبرگزاریی است که می‌تواند جریان خبر رسانی و اطلاع رسانی در کشور را به وسیله شبکه گسترده نوجوانان و جوانان دانش آموز متحول کند.

وی با بیان اینکه به آینده خبرگزاری پانا به عنوان یک خبرگزاری حرفه ای در کنار دیگر پیشتازان این عرصه خوش‌بین است افزود: در همین مدت کوتاه که پانا شکل گرفته و فعالیت خود را عملاً شروع کرده است تبدیل به یک خبرگزاری حرفه ای شده و اخبارش را هم از لحاظ کمی و از لحاظ کیفی می‌توان با خبرگزاری‌های بزرگ مقایسه کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه بایستی آموزش و اطلاع رسانی توسعه همگانی در مدارس یابد تصریح کرد: در واقع به آموزش ها باید بیش از آن چیزی که تاکنون به آن پرداخته شده است پرداخت زیرا در کشور ما ظرفیت‌های بسیار بالایی از توان اطلاع‌رسانی وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از دانش آموزان استعداد خبرنگاری را دارند و لذا من از آنها دعوت می کنم که در این عرصه حضور پیدا کنند و به برکت خبرگزاری پانا ایران باید در دنیا بدرخشد.

وی بیان کرد : سازمان دانش آموزی همان گونه که از اسم آن پیداست سازمان دانش آموزان است و مهمترین بخش و سرمایه در آموزش و پرورش و جامعه بوده که برای تعالی دانش آموزان باید همه کار انجام دهد و خود دانش آموزان باید گرداننده آن باشند که خوشبختانه در استان ما به این مسئله توجه زیادی شده است.

نخعی گفت:خوشبختانه در حال حاضر دانش آموزان در سازمان دانش آموزی حضورگسترده تری نسبت به قبل دارند به گونه ای که مجلس دانش آموزی حتی در تصمیم گیری های آموزش و پرورش نیز ایفای نقش میکند.

وی تاکید کرد: به هیچ وجه سازمان دانش آموزی تشریفاتی نمی‌خواهیم و انتظارات جدی داریم .

نخغی گفت : از سازمان دانش آموزی می خواهیم فضایل انسانی را با مشارکت خود دانش آموزان ترویج دهد و رشد اجتماعی دانش آموزان را سرلوحه خود قرار دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار