مدیر اجرایی جشنواره نماز شمال و شمالغرب کشور:

جشنواره نماز شمال و شمالغرب کشور در اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل (پانا) - مدیر اجرایی جشنواره نماز شمال و شمالغرب کشور از برگزاری جشنواره نماز شمال و شمالغرب کشور در سه بخش عکس، پوستر و دلنوشته توسط این انجمن در اردبیل خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۳۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره نماز شمال و شمالغرب کشور در اردبیل برگزار می‌شود

وحید مهدوی در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره نماز در اردبیل اظهار داشت: این جشنواره در سطح شمال و شمالغرب کشور برگزار می‌شود و هنرمندان 7 استان اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، گیلان، مازندران و گلستان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند .

وی با اشاره به اینکه علاقمندان می‌توانند آثار خود را از طریق ایمیل به جشنواره ارسال کنند، تصریح کرد: هنرمندان باید آثار خود را همراه با فرم شرکت در جشنواره به آدرس ایمیل NgoMehreOmid@Gmail.Com ارسال کنند و نیز می‌توانند اطلاعات تکمیلی و فرم شرکت در جشنواره را از طریق کانال مربوطه به دست آورند .

مدیر اجرایی جشنواره نماز شمال و شمالغرب کشور با بیان اینکه در هر بخش از 3 نفر برتر با اهدای لوح و جوایزی تقدیر می‌شود، گفت: به نفرات اول هر بخش 400 هزار تومان، به نفرات دوم 350 هزار تومان و به نفرات سوم 300 هزار تومان جایزه نقدی اهدا خواهد شد .

مهدوی بیان کرد: هر هنرمند در هر بخش حداکثر می‌تواند سه اثر ارسال کند که این آثار نباید قبلا در جشنواره و نمایشگاه شرکت یا در مجموعه آثار چاپ شده بوده و نباید کپی باشد چرا که مسئولیت آن بر عهده فرد ارسال کننده است و دبیرخانه جشنواره در استفاده از آثار در نمایشگاه یا چاپ در مجموعه آثار مختار است .

دبیر سازمان مردم نهاد انجمن مهر امید با اشاره به اینکه دلنوشته‌ها حداکثر می‌توانند 200 کلمه باشند، افزود: دلنوشته‌ها باید در قالب فایل ورد و پوستر و عکس در اندازه 20*30 سانتی متر همراه با فرم شرکت در جشنواره به دبیرخانه ارسال شوند .

وی با بیان اینکه جشنواره با مشارکت ادارات و نهادهای استان اردبیل برگزار می‌شود، گفت: در این جشنواره اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، سازمان تبلیغات اسلامی استان، دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری، اداره کل دامپزشکی استان، شهرداری اردبیل، جمعیت هلال احمر استان، ستاد اقامه نماز استان، حوزه هنری اردبیل و هیئت پزشکی ورزشی استان مشارکت دارند .

مدیر اجرایی جشنواره نماز شمال و شمالغرب کشور افزود: آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره 10 مهر ماه امسال بوده و 19 مهر ماه مراسم تجلیل از نفرات برتر برگزار خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار