مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی :

خبرنگار باید مسلط به ادبیات رسانه ای و آگاه به ظرافت های خبرنگاری باشد

ارومیه(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با حضور در دفتر خبرگزاری پانا روز خبرنگار را به خبرنگاران تبریک گفت.

کد مطلب: ۸۴۳۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگار باید مسلط به ادبیات رسانه ای و آگاه به ظرافت های خبرنگاری باشد

ابراهیم محمدی همزمان با فرا رسیدن روز خبرنگار با حضور در دفتر خبرگزاری پانا ضمن دیدار با اعضای سازمان دانش آموزی و خبرگزاری پانا روز خبرنگار را به خبرنگاران تبریک گفت.محمدپور رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش و عباس زاده رییس سازمان دانش آموزی استان نیز در این نشست حضور داشتند.

محمدی در خصوص ویژگی های یک خبرنگار گفت: خبرنگار باید ضمن تسلط به ادبیات رسانه ای، به ظرافت های کار خبرنگاری آگاه باشد، صداقت، دقت، سرعت و صحت در انتشار اخبار نیز از دیگر ویژگی های یک خبرنگار به حساب می آیند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی رمز موفقیت خبرنگاران خبرگزاری پانا را آموزش از مقاطع پایه ای و فعالیت های گروهی دانست و گفت: دوری از رفتارها و فعالیت های گروهی، آفت جامعه امروزی است و برای با نشاط شدن جامعه راهی جز رجوع به فعالیت های اجتماعی و گروهی نیست؛ خبرنگاران خبرگزاری پانا نیز با توجه به حضور در فعالیت های سازمان دانش آموزی و برنانه های گروهی و همچنین آموزش اصولی و پایه ای، عملکرد خوبی را داشته و دارند.

محمدی در این خصوص افزود: تشکل های دانش آموزی بهترین و مهمترین بخش آموزش و پرورش برای پویایی بیشتر فعالیت های گروهی است و این رسالت سازمان دانش آموزی را سخت و سخت تر می سازد.

به گفته محمدی امر اطلاع رسانی را یکی از نکات مهم جهت تحقق امر تعالی جامعه و خبرنگاران بهترین راویان این این مهم هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار