کلنگ احداث شهرک اردوگاهی در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج بر زمین زده شد

سنندج (پانا) - با حضور مدیر کل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش کلنگ احداث اولین شهرک اردوگاهی کشور در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج بر زمین زده شد .

کد مطلب: ۸۴۳۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ احداث شهرک اردوگاهی در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج بر زمین زده شد

همزمان با برگزاری پانزدهمین اردوی ملی دانش آموزان پسر مناطق مرزی غرب کشور در سنندج، در مراسمی کلنگ احداث اولین شهرک اردوگاهی کشور در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج بر زمین زده شد .

این مراسم عصر روز گذشته با حضور مدیر کل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت، مدیر کل آموزش و پرورش کردستان، معاون، روسای ادارات و دست اندرکاران اداره کل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی، معاون پرورشی و فرهنگی استان و مدیران آموزش و پرورش نواحی یک و دو سنندج در اردوگاه شهید سلیمان خاطر برگزار شد .

رمضانی مدیر کل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش از اختصاص مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار به منظور احداث این شهرک اردوگاهی خبر داد .

حجت الله نریمانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان نیز در این مراسم با تقدیر از توجه مسئولین وزارتی به استان، گزارشی از اقدامات و بهسازی اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج ارایه کرد و گفت: در راستای مرمت و بهسازی این مجموعه و فعالیت های اردویی و گسترش فضاهای پرورشی در دو سال اخیر اقدامات خوبی انجام شده است .

وی احیا بخش خوابگاهی اردوگاه با ظرفیت ۲۵۰ نفر، بازسازی سالن غذا خوری، احداث تعداد هشت باب سوییت با ظرفیت ۴۰ نفر، مرمت استخر، بازسازی و تجهیز سالن آمفی تئاتر اردوگاه با ظرفیت ۳۳۰ نفر ، احداث سالن جلسات با ظرفیت ۶۰ نفر و کلاس های آموزشی و توسعه و تجهیز نمازخانه اردوگاه به شکل سالن چند منظوره را از مهم ترین اقدامات انجام شده بر شمرد .

وی با تشکر مساعدت معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: در همین راستا، امروز احداث شهرک اردوگاهی با ظرفیت ۲۰۰ دانش آموز در دل اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج پیش بینی شده است و این شهرک اردوگاهی شامل آلاچیق، زمین ورزشی، مراسم صبحگاهی و فضاهای گروهی خواهد بود .

حجت الله نریمانی با بیان اینکه این شهرک اردوگاهی در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع احداث خواهد شد؛ گفت : هزینه احداث این مجموعه از محل اعتبارات وزارتی و در آمدهای اردوگاه شهید سلیمان خاطر تامین و تلاش می شود ظرف مدت یکسال به بهره برداری برسد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار