مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور با اعلام نتایج نهایی این دوره از مسابقات برگزارشد

زنجان (پانا) - مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور با اعلام نتایج نهایی این دوره از مسابقات در سالن کانون فرهنگی و تربیتی سهروردی شهر زنجان برگزارشد.

کد مطلب: ۸۴۳۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد
مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور با اعلام نتایج نهایی این دوره از مسابقات برگزارشد

مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور با اعلام نتایج نهایی این دوره از مسابقات با حضور میهمانان وزارتی،مدیر کل و معاونین آموزش و پرورش استان وسایر مدعوین در سالن کانون فرهنگی و تربیتی سهروردی شهر زنجان برگزارشد.

بر این اساس،سکوی نخست بیست و نهمین دوره ورزش قهرمانی دانش آموزان کشور به نام البرز در رشته تنیس روی میز، تهران در رشته بدمینتون و گیلان در شطرنج ثبت شد.

بر پایه این گزارش،در رشته بدمینتون دوره متوسطه اول و در بخش تیمی، تهران در مقام اول، آذربایجان شرقی دوم و شهرستان های تهران و اصفهان به طور مشترک در سکوی سوم قرار گرفتند.

در بخش انفرادی این مسابقات فاطمه بابایی از آذربایجان شرقی اول،کیمیا آزاد باری از تهران دوم و ساره امینیان و یگانه تفرشی به ترتیب از شهرستان های تهران و استان تهران به طور مشترک سوم شدند.

در بخش دوبل نیز،زهرا حسن پور و زهرا احمدیان از آذربایجان شرقی قهرمان و بیتا منصور و میترا پشت شیرانی از کرمان نایب قهرمان شدند و همچنین یگانه قریشی و مهرنوش موود از یزد و فریما عبدی پور و آنا قهرمانی از قزوین به طور مشترک در رتبه سوم ایستادند.
در تنیس روی میز دوره دوم متوسطه و در بخش تیمی، استان البرز مقام نخست، تهران مقام دوم و فارس و خوزستان به طور مشترک مقام سوم را به دست آوردند.

در بخش انفرادی،پریناز حاجیلو و مریم فرعی هر دو از استان البرز به ترتیب اول و دوم شدند و هلیا اصغری از استان تهران در سکوی سوم ایستاد.

در بخش دوبل این مسابقات،پریناز حاجیلو از البرز و هلیا اصغری از تهران قهرمان شدند،مریم فرعی و مینا پور موسوی هر دو از البرز رتبه دوم را کسب کردند و مشکات بهمنی و یسنا زنگنه هر دو از خوزستان در سکوی سوم جای گرفتند.

در رشته تنیس روی میز دختران دوره اول متوسطه و در بخش تیمی مقام نخست از آن خراسان رضوی شد، مقام دوم به نام آذربایجان غربی ثبت شد و البرز و اصفهان نیز در مقام سوم این رشته قرار گرفتند.

در بخش انفرادی،الینا رحیمی آذر از آذربایجان غربی قهرمان،حنانه امیدی از اصفهان نایب قهرمان و فرناز اسکندری از خوزستان و نگار وفایی پور از خراسان رضوی به طور مشترک سوم شدند.

در بخش دوبل نیز،الینا رحیمی آذر از آذربایجان غربی و فرناز اسکندری از خوزستان در سکوی نخست ایستادند،فاطمه کیایی و مبینا قورچیان از البرز نایب قهرمان شدند و نگین و نگار وفایی پور از خراسان رضوی و زهرا شریعتی و کیانا اعجم حسنی از گلستان به طور مشترک در رتبه سوم جای گرفتند.
در رشته شطرنج نیز در مسابقات تیمی گیلان مقام نخست، مازندران مقام دوم و فارس نیز مقام سوم را بدست آوردند.
همچنین در رشته شطرنج و در بخش انفرادی که به روش سوئیسی و در چهار میز برگزار شد،نفرات اول تا سوم در همین تعداد میز انتخاب شدند.
در میز اول بخش انفرادی رشته شطرنج مقام اول را پرنیان قمی از گیلان، مقام دوم را صبا جلالی از مازندارن و مقام سوم را الهام مفاخری از کردستان بدست آورند.
در میز دوم،تینا هاتفی مودب از کرمانشاه مقام نخست، پروا بهزاد نظیف از گیلان مقام دوم و پریما جلالی از مازندارن مقام سوم را کسب کردند.
در میز سوم،فاطمه معتمدی نفر اول از مازندران، پانته آ رحیمی نفر دوم از گلستان و شمیل گل وندی نفر سوم از همدان شدند.
در میز چهارم رشته شطرنج بخش انفرادی نیز مهرنوش مفیدی مقام اول از یزد ، صبا رشیدی مقام دوم از چهارمحال و بختیاری و هلما محمدی از گلستان مقام سوم را به نام خود ثبت کردند.
در همین راستا و پس از ارزیابی رفتار واخلاق دانش آموزان ورزشکار،کاپ اخلاق بیست و نهمین دوره مسابقات ورزش قهرمانی دانش آموزان دختر دوره متوسطه کشور در رشته تنیس روی میز،شطرنج و بدمینتون به ترتیب به استان های آذربایجان شرقی،یزد،زنجان و قم رسید و در بخش فعالیت های فرهنگی این دوره از مسابقات نیز یزد و گلستان مقام نخست و خراسان شمالی و جنوبی به طور مشترک مقام دوم را بدست آوردند.

همچنین دانش آموزان درسا خان ابری،پرنیا قمی و پروا بهزاد نظیف در رشته شطرنج به تیم ملی دعوت شدند.
گفتنی است،بیست و نهمین دوره مسابقات ورزش قهرمانی دانش آموزان دختر دوره متوسط سراسر کشور به میزبانی زنجان در رشته های تنیس روی میز، بدمینتون و شطرنج از 9 مرداد آغاز و 14 مرداد پس از چهار روز رقابت پایان یافت.
در ادامه،از 16 تا 22 مرداد نیز رقابت دانش آموزان پسر سراسر کشور به میزبانی زنجان انجام خواهد شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار